Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:46:33 GMT

نوروز ديدني شبکه چهار براي مخاطبان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۳۹۷

نوروز ديدني شبکه چهار براي مخاطبان

خبرگزاري آريا - شبکه دانايي و خردورزي با پخش 18 فيلم سينمايي جذاب خارجي، سري جديد مجموعه «چهارسوي علم» و «سخنراني تد»، مسابقه «گام دهم» لحظات مفرح و آگاهي بخشي را براي مخاطبانش در نوروز 98 تدارک ديده است.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما ، واحد تامين برنامه شبکه چهار سيما از 1 تا 18 فروردين 98 هر شب ساعت 20:30يک اثر سينمايي جديد را به علاقه مندان هنر هفتم تقديم مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عناوين فيلم هاي سينمايي نوروزي شبکه چهار به شرح ذيل مي باشد: متفاوت مثل من (کارگردان: مايکل کارني ، ژانر خانوادگي 2017 آمريکا)، چارلز ديکنز: مردي که سرود سال نو را نوشت (کارگردان: بهارات نالوري ، ژانر زندگي نامه 2017 ايرلند و کانادا)، کشش (کارگردان: فدور باندارچوک، علمي، تخيلي 2017 روسيه)، تصوير ذهني (کارگردان: جرج دورادو ، ژانرجنايي محصول 2013 )، دوازدهمين مرد(کارگردان: هارلد زوارات ، ژانر جنگي 2017 نروژ)، پناهگاه (کارگردان: جف نيکولز ، ژانر حادثه اي 2011 آمريکا)، انحنا (کارگردان: ديگو هاليوس، ژانر جنايي 2017 آمريکا)، مائودي (کارگردان: ايسلينگ والش ، زندگي نامه 2016 کانادا)، شهر اسلحه (کارگردان: دنيل دلاتوره، ژانر حادثه اي 2018 اسپانيا و فرانسه)، نابودي (کارگردان: الکس گارلند ، ژانر علمي و تخيلي 2018 امريکا)، اجلاس (کارگردان: سانتياگو ميتر ، ژانر سياسي و حادثه اي 2017 آرژانتين)، بازي سياست (کارگردان: دوگ آيمن ، ژانر سياسي 2010 آمريکا)، بازماندگان 1898 فيليپين (کارگردان: سالوادور کالوو ، ژانر جنگي 2016 اسپانيا)، 47 سياه (کارگردان: لنس دالي، تاريخي 2018)، مارگارت (کارگردان: جيمزکنت، زندگي نامه 2009 انگلستان)، خانه شوم(کارگردان: ژيل پاکت برنر ، جنايي 2017 امريکا و انگليس) و سينمايي رمز بيگانه (کارگردان: مايکل جي کوئيني، علمي تخيلي 2017 امريکا)
مسابقه «گام دهم»
مسابقه تلويزيوني «گام دهم» با اجرا و تهيه کنندگي ميثم بهزادي در ايام نوروز هر شب ساعت 22:30 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.
به گفته بهزادي: اين مسابقه با محوريت نوآوري و فناوري در چهارشاخه اصلي ايده پردازي، نظريه، اختراعات و ابتکارات و طراحي صنعتي توليد شده است.
بهزادي گفت: اين مسابقه متشکل از 3 فصل است در فصل اول که نورز 98 پخش مي شود شامل فراخواني است که شرکت کنندگان در عرصه هاي مختلف انرژي، حمل و نقل و مسکن و شهرسازي و ... شرکت مي کنند و طرح هاي خود را جهت معرفي در برنامه و حمايت خط توليد ارسال مي کنند.
«کتاب گردي» شبکه 4 در ايام نوروز
«کتاب گرد» عنوان برنامه جديد شبکه 4 سيما در حوزه کتابخواني است که در نوروز 98 روي آنتن مي رود.
«کتاب گرد» در 26 قسمت 13 دقيقه اي به تهيه کنندگي و اجراي جعفر فريد زاده براي پخش در روزهاي نوروز در حال تهيه و تدوين است.
به گفته فريدزاده تهيه کننده برنامه، 13 قسمت از اين برنامه تلويزيوني ويژه نوروز تهيه شده است و در اين برنامه با سفربه شهرهاي ايران به مراکز فرهنگي و کتابخانه هاي شهرها سر مي زنيم و وضعيت کتاب خواني را در آنها بررسي مي کنيم.
فريد زاده گفت: کاشان، يزد، ايلام، ساري،شيراز، اصفهان از جمله شهرهايي است که تا کنون به آنها سفر کرده ايم و وضعيت کتاب خواني و کتاب فروشي هاي آنها را از زبان مردم محلي جويا مي شويم.
«کتاب گرد» به کارگرداني مهدي سعادت پور در نوروز 98، هر روز ساعت 16:30 پخش مي شود.
«در چشم باد» سريال عصرگاهي شبکه 4
مجموعه «در چشم باد» به تهيه کنندگي مسعود جعفري‌جوزاني و عباس اکبري از اول فروردين هر روز ساعت 18 پخش مي شود.
سريال تاريخي «در چشم باد»، وقايع سياسي و اجتماعي سه دوره از تاريخ در سال‌هاي 1300، 1320 و 1360 را بررسي مي‌کند که دوره اول پايان دوره قاجار و دوره پهلوي، دوره دوم جنگ جهاني دوم و دوره سوم يک دوره زماني خاص در بعد از انقلاب اسلامي ايران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر مي‌گيرد.
در اين پروژه که «حسين عليزاده» موسيقي آن را ساخته، بازيگراني چون، پارسا پيروزفر، اکبر عبدي، کامبيز ديرباز، سعيد نيک‌پور، سحر جعفري جوزاني، فريبا متخصص، لاله اسکندري، ستاره صفرآوه، رضا شفيعي جم، فخرالدين صديق‌شريف، جهانگير الماسي، محمود پاک نيت، مصطفي زماني، محمدرضا هدايتي، هومن سيدي و… ايفاي نقش کرده‌اند.
ساخت اين سريال يکي از بزرگترين پروژه هاي سريال‌سازي در تلويزيون است که براي ساخت آن از 480 لوکيشن استفاده شده و به بيش از 10 شهرستان و استان ديگر سفر شده است.
«در چشم باد» قصه زندگي خانواده‌اي است که رويدادها و لحظات تلخ و شيرين زندگي‌شان از دوره قيام ميرزا کوچک جنگلي تا آزادسازي خرمشهر در آن به تصوير کشيده مي‌شود، قصه از زماني آغاز مي‌شود که ميرزا کوچک خان جنگلي، در گيلان اعلام جمهوري مي‌کند و با اين اقدام دوران پر حادثه تاريخ معاصر ايران آغاز مي‌شود که سه دوره تاريخ ايران را بازگو مي‌کند (قاجار، پهلوي، جمهوري اسلامي)پدر خانواده معروف به «ايراني» از ياران ميرزا کوچک خان جنگلي است. پس از کشته شدن ميرزا، ايراني همراه خانواده‌اش به تهران کوچ مي‌کند و با داير کردن يک چاپخانه فعاليت‌هاي سياسي‌اش را پي مي‌گيرد.

سري جديد مجموعه تماشايي «چهار سوي علم»
مستند علمي «آزمايشکران» در ايام نوروز هر روز ساعت 14 در قالب برنامه «چهارسوي علم» به روي آنتن شبکه چهار سيما ميرود.همچنين علاقه مندان به مستند هاي حيات وحش، شبکه چهار سيما براي نوروز 98 سري جديدي از مجموعه مستندهاي حيات وحش را تدارک ديده است که هر شب 45 دقيقه بامداد پخش مي شود.
پاي صحبت هاي استاد ديناني ايام نوروز ساعت 17
«معرفت»، برنامه اي از گروه معارف و انديشه ديني شبکه چهار سيما است که با محوريت فلسفه اسلامي پخش مي‌شود . اين برنامه يک برنامه گفتگو محور است که در کنار فلسفه اسلامي به شناخت انديشه هاي اسلامي در کلام بزرگان و قرآن کريم مي پردازد و در هر دوره برنامه به غير از تشريح فلسفه ، نظرات بزرگاني چون عطار، حافظ ، سعدي و مولانا نيز بررسي مي شود . مجري اين برنامه دکتراسماعيل منصوري لاريجاني و مهمان ثابت آن دکترغلامحسين ابراهيمي ديناني است که در ايام نوروز به صورت منتخب و طبق درخواست بينندگانش از قسمت هاي مورد نظرشان پخش مي شود.تشريح آثار شبستري، حافظ، فيض کاشاني، جامي و سعدي از زبان استاد ديناني در ايام نوروز هر روز ساعت 17 پخش مي شود.
«شوکران» نوروزي
بدون ترديد، يکي از بحث‌انگيزترين برنامه‌هاي گفت‌وگو محور سيما طي سال‌هاي اخير برنامه «شوکران» بوده است.اين برنامه با اجراي پيام فضلي نژاد، به‌خاطر طرح آزادانه و بي‌پرده پرسش‌هاي اساسي در حوزه‌هاي سياسي و انديشه‌اي، منحصر به فرد شد.
برنامه «شوکران» که ساخت فصل اول آن از پائيز ١٣٩٦ آغاز شده است، به تهيه کنندگي علي قرباني و سردبيري پيام فضلي نژاد از مرداد ماه ١٣٩٧ به مدت ٥ ماه روي آنتن شبکه چهار سيما بود. و به دليل استقبال مخاطبان از اين برنامه و درخواست هاي مکرر مبني بر بازپخش «شوکران»،از اول فروردين ماه هرشب ساعت 23 اين برنامهپرمخاطب بازپخش مي شود.
در برنامه «شوکران» شخصيت‌هاي تراز اول فکري و فرهنگي مانند سيدعبدالله انوار، مهدي محقق، شاهين فرهت، داوود هرميداس باوند، هوشنگ ماهرويان، غلامرضا اعواني، سيدحسن امين، منوچهر آشتياني،مهدي گلشني، ايران درودي و... حضور داشتند و پيام فضلي نژاد با آنها پيرامون داغ‌ترين مباحثات عرصه انديشه، فرهنگ و سياست به بحث پرداخت.
«شوکران» که شامل گفت‌وگوهاي چالشي با متفکران ايران امروزاست به سردبيري و اجراي پيام فضلي‌نژاد و تهيه‌کنندگي علي قرباني محصول مشترک حوزه هنري و شبکه چهار سيما است. فصل دوم اين مجموعه طراحي شده و اميد است در سال آينده روي آنتن برود.
شايان ذکر است، پخش دل نوشته هاي محمد صالح علا از زبان خودش، پخش مستندهاي متنوع داخلي و خارجي به همراه ميان برنامه هاي شاد و مفرح از ديگر برنامه هاي نوروزي شبکه چهار سيما است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رادیو سمنان از اوایل دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرد و اوایل دهه ۸۰ با ایجاد شبکه استانی صدای مراکز استان‌ها فعالیت خود را گسترده کرد و هم اکنون بصورت ۲۴ ساعته با حدود ۳ هزار ۳۳۰ دقیقه تولید برنامه در سال در خدمت مخاطبان است.
در این جشن که در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد علاوه بر ضبط یک ویژه برنامه رادیویی بخش‌های مختلفی از جمله خاطره گویی پیشکسوتان، نمایش رادیویی، گفتگو با یکی از مخاطبان قدیمی رادیو بازنشستگان و منتخبان جشنواره‌های رادیویی نیز اجرا شد.
محمد بهرامی فرماندار سمنان که سابقه فعالیت در شبکه استانی صدای مرکز سمنان را داراست نیز از میهمانان ویژه این مراسم بود.
عبدالرضا دهرویه مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان در این جمع با قدرشناسی از فعالیت مطلوب همکاران شبکه استانی سمنان؛ عشق و علاقه به مخاطبان و مشارکت و همدلی را از ویژگی‌های آنان در راستای تولید محتوای مخاطب محور دانست.
در این آئین از  شهلا صفاهانی و مریم بابایی بعنوان پیشکسوتان بازنشسته سال گذشته رادیو سمنان و از حامد شاهی و زهرا میرشکاری بعنوان کارکنان دارای بیشترین فعالیت در صدای مرکز سمنان با اهداء جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما