Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:36:51 GMT

شعب کشيک بيمه دانا در تعطيلات نوروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۴۳۳

شعب کشيک بيمه دانا در تعطيلات نوروز

خبرگزاري آريا - بيمه دانا امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته در ايام تعطيلات نوروز آماده خدمت‌رساني به بيمه‌گذاران خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، با توجه به نزديک شدن به روزهاي پاياني سال و ضرورت افزايش خدمت‌رساني به مردم و تکريم ارباب رجوع، شعب کشيک بيمه دانا در تعطبلات نوروز آماده خدمت به مردم و بيمه‌گذاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس، در تعطيلات نوروز، بيمه‌گذاران و زيانديدگان احتمالي براي انجام امور بيمه‌اي خود در تهران مي‌توانند به شعب فردوسي، آزادي، بيهقي و 15 خرداد در ورامين و در شهرستان‌ها به شعب زير مراجعه کنند:
آبکوه، احمدآباد و آزادي مشهد، بيرجند، زاهدان، چابهار، ايرانشهر، اروميه، زنجان، اردبيل، استاد شهريار و مسجد کبود تبريز، منطقه آزاد اروند آبادان، يزد، کرمان، کاشان، اهواز، شهرکرد، زاينده رود و نقش جهان اصفهان، سعدي شيراز، بوشهر، ياسوج، خليج فارس، عسلويه، گرگان، نوشهر، آمل، تنکابن، گنبد، سمنان، ساري، شاهرود، اراک، ساوه، خرم‌آباد، بروجرد، کرمانشاه، سنندج، ايلام، همدان، لنگرود، رشت، بندانزلي، هفت تير و غدير کرج، قزوين و قم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی