Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@18:29:42 GMT

13 کشته در حمله‌ تروريستي در موزامبيک

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۵۱۴

13 کشته در حمله‌ تروريستي در موزامبيک

خبرگزاري آريا - در حمله تروريست هاي مسلح در شمال موزامبيک، 13 غيرنظامي کشته شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، منابع محلي روزگذشته (شنبه)اعلام کردند که اين حمله در روستاي «اولو» (Ulo) در منطقه «ناباجو»(Nabajo) و «ماکولو»(Maculo) روي داده است.
اين درحالي است که مقامات مسوول در موزامبيک تاکنون در اين خصوص واکنشي نشان نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيش از اين نيز عوامل تروريستي با استفاده از سلاح سرد و به آتش کشيدن خانه ها، به روستايي درمنطقه «نانگان»(Nangan) در شمال موزامبيک يورش برده و جان دست کم 12 نفر از جمله زنان و کودکان را گرفتند.
پليس موزامبيک گفته بود که در ميان تروريست‌ها افرادي با تابعيت تانزانيا، سومالي و کنگو حضور داشتند.
141/118
کليدواژه حمله تروريستي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند

براساس قطعنامه‌های سازمان ملل، کشور مستقل فلسطین باید در مرز‌های ۱۹۶۷ در کرانه باختری و باریکه غزه به پایتختی بیت المقدس شرقی تشکیل شود. با این حال، رژیم صهیونیستی با شهرک سازی‌های گسترده در کرانه باختری و استقرار ۷۰۰ هزار صهیونیست (معادل ۱۰ درصد از جمعیت اسراییل) در این منطقه، به دنبال بیرون راندن فلسطینیان از خانه‌های خود است. این امر با تشویق شهرک نشینان برای به نمایش گذاشتن توحش علیه فلسطینیان انجام می‌شود. 

به گزارش الجزیره، دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز (سه شنبه) از اسراییل خواست به حمله شهرک نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری خاتمه دهد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این نهاد، از نیرو‌های امنیتی اسراییل خواسته شده است به صورت فوری به نقش خود در حمایت از حمله یهودیان افراطی شهرک نشین به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی پایان بخشند. 

این بیانیه می‌افزاید: موج گسترده حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری منجر به کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان شده است. این امر امنیت غیرنظامیان را سلب کرده و می‌تواند منجر به تشدید تنش‌ها میان دو طرف شود. 

وزارت بهداشت فلسطین از روز جمعه که توحش شهرک نشینان تشدید شده است، تاکنون ۷ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست یا شهرک نشینان یهودی کشته و ۷۵ تن زخمی شده اند. 

گروه‌های حقوق بشری رژیم صهیونیستی را متهم به نادیده گرفتن و یا مشارکت در حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری می‌کنند. 

موج جدید تنش‌ها در کرانه باختری پس از آن شعله ور شد که جسد یک نوجوان ۱۴ ساله صهیونیست در این منطقه پیدا شد. شهرک نشینان با دستاویز قرار دادن همین مسئله اکنون در حال حمله به خانه‌های فلسطینیان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • کشف یک گوردخمه ساسانی در شیراز + تصاویر
  • ابراز همبستگی ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
  • به وقت تنبیه
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا