Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@04:19:38 GMT

انواع روش هاي خوشبو کردن واژن

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۵۲۹

انواع روش هاي خوشبو کردن واژن

خبرگزاري آريا -
روش هاي خوشبو کردن واژن
به طور طبيعي اکثر خانمها بوي نامطبوع واژن را تجربه مي کنند، مي توان گفت واژن اکوسيستمي، داراي باکتري هاي مفيد و فراوان براي حفظ سلامتي اين اندام است. بدو بويي واژينال يک مسئله نرمال است مگر اينکه همراه با زخم و درد همراه باشد. حال در اين مقاله ما سعي نميکنيم که بوي اين اندام را از بين ببريم و تنها سعي در رفع بوي بد و خوشبو کردن واژن را داريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علل بوي بد واژن:
علت اول: وقتي مقدار مواد زائد در بدن افزايش يابد مسلما دفع اين مواد هم بيشتر صورت مي گيرد با توجه به اينکه مقدار زيادي از اين مواد از طريق ادرار دفع مي شود و ناحيه تناسلي بيشتر در معرض اين مواد زائد قرار ميگيرد به مرور زمان و با عبور پي در پي مواد زائد از ناحيه تناسلي شرايط ايجاد عفونت محيا مي شود.
علت دوم: در بسياري افراد مقداري از مواد زائد بدن به شکل جوش هاي عفوني روي پوست ظاهر مي شود حالا همين جوشها ممکنه در ناحيه تناسلي هم بروز کنه و عفونت در آن ناحيه ايجاد شود. حتي ممکن است اين جوشها به شکلي ديگر در داخل آلت تناسلي ايجاد شود که بازهم به شکل شديدتر موجب عفونت خواهد بود.
علت سوم: بروز يکي از بيماريهاي پوستي يا مقاربتي درمحل مجراي تناسلي ميتواند يکي از عوامل عفونت باشد.
خوشبو کردن واژن با گياهان دارويي:
برگ ليمو و آب:
5 عدد برگ ليمو را يک ليوان آب بجوشانيد. پس از چند دقيقه جوشيدن حرارت را خاموش کنيد و اجازه دهيد تا مايع خوب سرد شود. 30 دقيقه بعد برگهاي ليمو را برداشته و واژن را با آن شستشو دهيد.
آلوئه ورا و ماست:
ژل آلوئه ورا را با يک قاشق چايخوري ماست به خوبي مخلوط کنيد،خوشبوکننده شما آماده است. براي رفع بوي نامطبوع واژينال اين ترکيب را به مدت 5 دقيقه روي آن قرار دهيد سپس به خوبي آبکشي کنيد.
روغن نارگيل و روغن درخت چاي:
يکي از قويترين ترکيبات ضد باکتري که براي رفع بوي بد و عفونت تناسلي زنان مورد استفاده قرار مي گيرد. يک قاشق چايخوري روغن نارگيل را با 10 قطره روغن درخت چاي مخلوط کنيد براي رفع بوي نامطبوع واژينال 10 دقيقه اين ترکيب را روي آن قرار دهيد و سپس با دقت بشوييد.
خوشبو کردن واژن زنان با استفاده از مواد غذايي:
غذاهايي که مي خوريد مي تواند بر اين PH واژن تاثير گذاشته و حتي باعث تغيير بو يا مزه اين قسمت شود. ميوه ها و آب ميوه ها مي توانند همه چيز را براي زنان دلنشين تر نمايند. ولي اين تغييرات هر چه که باشد تنها 2 تا 3 روز بعد از خوردن دوام خواهند داشت. بنابراين پيشنهاد ميشود از ميوه هاي تازه، سبزيجات، غلات کامل و مقدار زيادي آب استفاده کنيد.
محصولات درماني جهت بهبود بوي واژن
دئودورانت‌هاي واژنيال: اين مواد معطرکننده براي اسپري کردن در نواحي واژينال ساخته شده‌اند. با اين حال بايد توجه شود که استفاده از آن‌ها موردي بوده و براي استفاده دائمي و دراز مدت توصيه نمي‌شوند. زيرا اين ترکيبات، اسيديته معمول واژن را به هم زده و همچنين در برخي موارد موجب خارش، تحريک و احساس سوزش در ناحيه استعمال مي‌شوند. استفاده از اين ترکيبات هم چنين در پوست‌هاي ملتهب و يا ترک خورده اکيدا توصيه نمي‌شود، زيرا احتمال ابتلا به شرايط جدي از قبيل: تريکومونياز و واژينوس باکتريايي را افزايش مي‌دهد.
پروبيوتيک ها : پروبيوتيک ها درجهت متعادل کردن باکتري هاي موجود در واژن به کار ميرود. اين محصولات از لاکتوباسيل ها حفاظت ميکنند و جلوي رشد مخمر ها که از عوامل بوي بدن واژن هستند را ميگيرند. پروبيوتيک ميتواند هم به صورت خوراکي و هم به صورت پماد هاي واژينال استفاده شود.
شياف‌هاي ويتامين C: اين شياف‌ها مي‌توانند واژينوس باکتريايي يا عفونت‌هاي مخمري واژينال جلوگيري کنند. مطالعات نشان مي‌دهد استفاده از اين شياف‌ها مي‌تواند به ميزان 86 درصد در بهبود بوي واژن موثر باشد. البته لازم به ذکر است، مطالعات انجام شده حاکي از اين است که رژيم‌هاي غذايي داراي ويتامين C به اندازه شياف‌هاي حاوي اين ويتامين کارآمد نيستند. شما مي‌توانيد جهت استفاده از اين درمان دارويي با پزشکتان مشورت کنيد.
بهترين روش براي خوشبوکردن واژن حفظ بهداشت آن مي باشد
بهترين روش خوشبوکردن واژن:
مناسب ترين راه هاي خانگي براي رفع بوي بد و خوشبو شدن دستگاه تناسلي در خانم ها اين است که بايد واژن خود را تميز، خشک و عاري از بيماري نگاه داريد. همه زنان بايد به بهداشت واژن خود توجه کنند. يک واژن سالم به طور عادي اسيدي و حاوي مقدار زيادي باکتري هاي مفيد است، که به دفع عفونت و حفظ PH طبيعي کمک مي کند.
گردآوري: بخش سلامت بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص شگفت‌انگیز آب برنج برای پوست و مو (فیلم) خواص این گیاه تا 30 برابر قوی تر از سیر و لیمو است (فیلم) معجزه پاکسازی مغز با مصرف خاکشیر (فیلم)

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم)
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • هشدار اورژانس پیش بیمارستانی مشهد درباره مسمومیت با قارچ‌های سمی
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • پارس فراسو عرضه کننده انواع اتوکلاو و استریل کننده بخار
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز