Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@14:02:27 GMT

تمام موارد مالی در پرسپولیس شفاف و روشن است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۷۷۶

تمام موارد مالی در پرسپولیس شفاف و روشن است

رویداد۲۴ ایرج عرب، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس با مثبت خواندن نشست امروز اعضای هیئت مدیره این باشگاه با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس ارائه شد و نکاتی را هم دکتر سلطانی‌فر برای بهبود وضعیت باشگاه ما ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه اعضای منتخب هیئت مدیره باشگاه، همگی افرادی صاحب‌نام و پیشکسوت پرسپولیس هستند که بی‌تردید با حضور آنها در هیئت مدیره می‌توانیم گام‌های بلندتر و تصمیمات بهتری را برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس همچنین اظهار داشت: امیدواریم با حضور این بزرگان بتوانیم با سرعت و قوت بیشتر برنامه‌های باشگاه پرسپولیس را پیش ببریم.

عرب خاطرنشان کرد: از محل پاداش لیگ قهرمانان، پاداش بازیکنان را دادیم و تمام موارد مالی در پرسپولیس شفاف و روشن است.

وی ادامه داد: در زمینه جذب بازیکن هر بازیکنی که مدنظر برانکو بود جذب کردیم و نگرانی وجود ندارد. به‌زودی تلاش می‌کنیم کارت هواداری پرسپولیس را هم برای آسایش هواداران ارائه کنیم.

مدیرعامل جدید پرسپولیس یادآور شد: در دو سال گذشته نزدیک به 30 میلیارد تومان از بدهی‌های انباشته 15 سال گذشته پرسپولیس را پرداخت کردیم و عملکرد پرسپولیس در این مورد و پرداخت بدهی‌هایی که از سوی مدیریت گذشته برای ما بر جای مانده بود، کم‌نظیر است.

عرب در بخش دیگری از این گفت‌وگو هواداران باشگاه پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و گفت: هواداران پرسپولیس صاحبان اصلی این باشگاه هستند و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم تا بهترین نتایج را در مسابقات پیش رو به دست آوریم.
وی هواداران باشگاه پرسپولیس را خطاب قرار داد و گفت: امیدوارم با حمایتی که همیشه از پرسپولیس داشتند با حضور در ورزشگاه‌ها از تیم پرسپولیس همچنان حمایت کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایرج عرب باشگاه پرسپولیس سلطانی فر لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین ممقان در سال گذشته

این کمک‌های مالی خیرین توسط مرکز نیکوکاری امیرالمؤمنین بخش ممقان در امور خرید جهیزیه، مسکن، درمانی، معیشتی، آزادی زندانیان، اشتغال ،امور فرهنگی و آموزشی نیازمندان هزینه شده است.
همچنین در بیست و یکمین همایش خیرین بخش ممقان مبلغ یک میلیارد و شش صد میلیون ریال به ستاد خیرین و مرکز نیکوکاری امیرالمومنین ممقان کمک مالی جمع آوری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • کمک ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین ممقان در سال گذشته
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه