Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران صبح دوشنبه با حضور در جشن دیدار با پدران آسمانی که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: شهیدان فرهنگ استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را از عاشورا آموخته‌اند و اکنون برای ترویج این فرهنگ خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری در ادامه گفت: اگر امروز ما هراسی از قدرت‌های جهانی نداریم، محکم مقابل آنها می‌ایستیم و روی آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم به خاطر قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس نصیب ما شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان افزود: پدران شهدا اسوه‌های بی‌بدیل صبر و استقامت هستند که باتربیت فرزندانی دلاور و از خود گذشته، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.

گفتنی است که در ادامه این برنامه از پدر شهید حمیدرضا اسداللهی شهید مدافع حرم ایرانی، پدر شهید علیرضا اکبری شهید مدافع حرم فاطمیون، پدر شهید محمد حاجی کندی شهید دوران انقلاب اسلامی، پدر شهید محرم ترک اولین شهید مدافع حرم و پدر شهید حمیدرضا صادقی کلهرودی شهید دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

بر اسا این گزارش در پایان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار پدران شهدا با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شأن را گرامی داشتند.

کد خبر 4571606

منبع: مهر

کلیدواژه: خانواده شهدا شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی