Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:14:13 GMT

اکنون عیار دوستان و دشمنان دوست نما آشکار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۹۰۶

اکنون عیار دوستان و دشمنان دوست نما آشکار شد

اکنون در پایان سال، عیار دوستان و دشمنان دوست نما برای ملت ایران از همیشه آشکار تر شده است.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

هنوز هم تصاویر راهپیایی ۲۲ بهمن ۹۷ بعد از یک ماه، تازه و خاطره انگیز است. پروژه آمریکایی تابستان داغ در برابر این حضور دشمن شکن نقش بر آب شد و ایمان آوردیم به آیه شریفه "یا نارُ کُونِی بَرْداً وَ سَلاماً عَلی إِبْراهِیمَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای آتش! بر ابراهیم، سرد و سلامت باش".


در حالی پا به چله دوم انقلاب گذاشتیم، که آمریکا و اسرائیل در همین سال سپری شده، بارها در سوریه و عراق و لبنان و غزه تحقیر شدند. دو وزیر جنگ از آمریکا و اسرائیل و یک وزیر خارجه از عربستان تلفات گرفتیم. و در حالی که ترامپ دزدکی به پایگاه نظامی عین الاسد رفته بود، رئیس جمهور ما با احترام کامل در بغداد میزبانی شد.


در همین سال، تروریست ها را در سوریه و اربیل ادب کردیم و در همین سال پالایشگاه ستاره خلیج فارس و چهار فاز از میدان گازی پارس جنوبی را با وجود تحریم ها به بهره برداری رساندیم.


اکنون در پایان سال، عیار دوستان و دشمنان دوست نما برای ملت ایران از همیشه آشکار تر شده است؛ آنها که مانند سپاه پاسداران، در روزهای سخت شانه زیر بارهای سنگین دادند و آنها که پشت ملت و دولت و نظام را خالی کردند و کنار دشمن ایستادند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی راهپیمایی 22 بهمن کانال تلگرام محمد ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است

آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا امروز جمعه پس از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شهر اصفهان واقع در مرکز ایران، خواستار "کاهش تنش مطلق" بین اسرائیل و ایران شد. 

تاجانی با بیان اینکه شهروندان ایتالیایی در ایران در امنیت هستند، گفت: از همه دعوت می‌کنیم محتاط باشند تا از تشدید تنش جلوگیری کنند. 

وی به رای نیوز گفت: «این منطقه‌ای است که در آن تنش شدید و وضعیت بسیار حساسی در دریای سرخ وجود دارد. باید از ترافیک بازرگانی محافظت کنیم و تضمین کنیم که ایتالیا می‌تواند محصولات خود را صادر کند.

«وزیر خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا که ریاست نشست وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در جزیره کاپری را برعهده دارد، با این اعتقاد که پاسخ اسرائیل به حمله ایران تمام شده است گفت: گروه «هفت» به دنبال کاهش تنش در منطقه است و در تلاش است تا از حمله اسرائیل به رفح در جنوب نوار غزه جلوگیری کند. 

پیش از این، وبسایت خبری آکسیوس گزارش داد که برخی مسئولان آمریکایی گفتند که دولت آمریکا به اسرائیل نسبت به تشدید تنش با ایران هشدار دادند. دولت آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که تشدید تنش تل آویو با ایران به نفع منافع آمریکا و اسرائیل نیست.

چین نیز در واکنش به وقایع شب گذشته در ایران هرگونه تنش در خاورمیانه را محکوم و مخالفت خود را با آن اعلام کرد.

انگلیس نیز اعلام کرد پیام ما به همه در منطقه، از جمله اسرائیل، این است که کاهش تنش واقعا مهم است. 

رسانه‌های ایرانی از مشاهده اشیاء مشکوک در آسمان استان اصفهان در روز جمعه حدود ساعت ۰۳:۰۰ به وقت محلی (۰۲:۳۰ به وقت مسکو) خبر دادند. بر اساس گزارش تلویزیون دولتی ایران، سه پهپاد توسط سامانه‌های پدافند هوایی در آسمان اصفهان سرنگون شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیچ حمله موشکی به خاک ایران انجام نشد. شبکه پرس تی وی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که شهر‌های ایران و نیروگاه‌های اتمی مورد هیچ حمله‌ای قرار نگرفته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه آمریکا: اولویت ما کاهش تنش در منطقه است
  • تحقیر اسراییل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟