Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:22:55 GMT

تاج: شکست امیدها برابر سوریه را اتفاق خوبی می‌بینم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۹۵۶

تاج: شکست امیدها برابر سوریه را اتفاق خوبی می‌بینم

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد وضعیت تیم فوتبال امید کشورمان به وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، مهدی تاج در حاشیه حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید، خطاب به وزیر ورزش اظهار داشت: ما دو کار بین‌المللی در ماه‌های اخیر انجام دادیم، اول تلاش کردیم بازی‌های مرحله نخست انتخابی المپیک را میزبان باشیم که توفیقی برای کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما هم دستور برگزاری بازی‌های امید در ورزشگاه آزادی را دادید که جا دارد همه برای وزیر ورزش کف بزنید!

 

وی افزود: بازی در ورزشگاه آزادی سخت بود، چون دربی در تاریخ دهم فروردین ماه را داشتیم. از طرفی، تیم امید باید دوم، چهارم و ششم فروردین ماه بازی‌هایش را برگزار کند. دومین مورد هم به بانوان اختصاص دارد. بازی‌های انتخابی بانوان در فلسطین افتاده بود که با رایزنی کاری کردیم تا مسابقات در قطر برگزار شود. این اتفاق مهم و بین‌المللی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بازیکنان از لیگ آمده‌اند، لیگی که همچنان در جریان است. برخی از بازیکنان نیز از تیم‌های لیگ‌های یک و دو آمده‌اند. من شکست در دیدار تدارکاتی برابر سوریه را اتفاق خوبی می‌بینم، چون قبل از بازی‌ها ضربه‌ای خوردند تا بدانند بازی‌های مهمی در پیش داریم.

 

تاج ادامه داد: ما پول‌هایی داریم که یکسری دلار است و نمی‌خواهم روی آن توضیح بدهم. ما در نقدینگی پول مشکلاتی داریم و یک ریال هم نتوانسته‌ایم به داخل کشور انتقال بدهیم. پیش از این به نحوی وارد کرده و تبدیلش می‌کردیم. امیدوارم این مشکل حل شود تا شرمنده کادر فنی نشویم، چرا که کادر فنی پولی نگرفته است. این تیم المپیک است و 44 سال است که امیدواری صعود به المپیک را داشته‌ایم و امسال حتماً این اتفاق رخ خواهد داد. ما از نظر بین‌المللی برای انتقال پول به مشکل خوردیم، اما بازیکنان با روحیه و با نشاط آمده‌اند که جا دارد از حمید استیلی و کرانچار و بقیه دوستانی که زحمت کشیدند، تشکر کنم.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) تیم امید ایران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تاج رئیس فدراسیون تیم امید ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین

در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال می‌رود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان دوم و هفتم لیگ قرار دارند.

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.

در نیم فصل اول دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و استقلال به میزبانی قزوین با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال امید شمس آذر هم فردا به میدان می‌رود

در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور و در بازی هفته چهارم، امید شمس‌آذر قزوین در خانه میزبان ملوان بندرانزلی است.

این بازی شنبه یکم اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه پانزده خرداد تاکستان برگزار می‌شود.

برد مقاومت قزوین در لیگ دو فوتسال

در پایان بازی هفته اول پلی آف لیگ دو فوتسال، مقاومت قزوین در خانه با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ اکسین یزد را از پیش رو برداشت.

سالن شهید بابایی قزوین میزبان این بازی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • چند خبر ورزشی
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده