Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا- در حکمی از سوی دکتر غلامحسین مظفری، سید محمدرضا مداح به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این حکم از سوی دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:
با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل منصوب می شوید، امید است با عنایت به خداوند متعال در انجام وظایف محوله، پیوسته موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمدرضا مداح کارشناس ارشد سیستم های کامپیوتری است و مدیریت امورنمایشگاه های کشور در جهاد دانشگاهی، مشاور معاون پشتیبانی سازمان اقتصادی کوثر، دبیری کمیسیون معاملات بانک شهر، مشاور معاون استاندار تهران، ریاست مرکز جذب سرمایه گذاری استان تهران و مدیریت بخش شهرنت بانک شهر را درکارنامه کاری خود دارد.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات انتصاب حوزه مديرعامل كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی