Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: براثر بارش شدید باران شاهد ریزش کوه در محور‌های توسکستان، خوش ییلاق و محمدآباد علی آبادکتول هستیم.

وی با بیان این که نیرو‌های در محل حضور داشته و کار آواربرداری را انجام می‌دهند، افزود: ۱۶۰ دستگاه راهداری مشغول برف روبی، نمک پاشی و آواربرداری هستند و از ظرفیت و تجهیزات پیمانکاران و بیل مکانیکی سپاه گلستان هم استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی گفت: دو محور خوش ییلاق و توسکستان به علت کولاک شدید و بارش برف از سمت سمنان مسدود است.

وی همچنین اضافه کرد: پل تقرتپه در مسیر یساقی به بندرترکمن به دلیل آبگرفتگی نیم متری تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در پایان گفت: محور نوکنده که به علت آبگرفتگی مسدود شده بود از دقایقی پیش باز شد.

منبع مهر

انتهای پیام/م

ریزش کوه در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان

شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: درپی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و وقوع سیلاب، ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در قالب۷۲ گروه برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در محور‌های موصلاتی هرمزگان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام شدت بارندگی در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از رفت و آمد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

شرفی گفت: شهروندان قبل از تردد در محور‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان