Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@10:39:03 GMT

بازتاب برخورد با سارقان نقش بازدارندگی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۰۹۰

بازتاب برخورد با سارقان نقش بازدارندگی دارد

به گزارش ایرنا، مهدی بهشتیان روز دوشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این شهرستان بادستورکار راهکارهای کاهش وقوع سرقت افزود: سرقت یکی از ناهنجاری های اجتماعی است که ضرورت دارد علل پیشگیری از آن مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهارداشت: اطلاع رسانی عمومی در خصوص شیوه های سرقت و برنامه ریزی در راستای مقابله و کاهش با این معضل در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دادگستری دیلم افزود: امیدواریم با پیگیری و همکاری اعضای شورا عدالت و امنیت در جامعه بیش از پیش اجرا شود.
دادستان عمومی و انقلاب دیلم نیز گفت: نابسامانی های اقتصادی و رعایت نکردن نکات ایمنی توسط مردم از علل افزایش سرقت در این شهرستان در سال جاری بوده است.
احمد رضا دامی افزود: باتوجه به اینکه تعداد زیادی از سارقان ، معتاد به مواد مخدر هستند باید کمپ های بازپروری و نگهداری در این شهرستان افزایش یابد.
وی گفت: هرگونه اعطای تسهیلات مرخصی و زندان باز به سارقان حرفه ای از اسفندماه جاری تا آخر فروردین سال آینده در جهت پیشگیری و کاهش سرقت در سطح این شهرستان ممنوع شده است.
شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب زندان معتاد مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ محمد توحیدی   در نشست خبری، با اشاره به کاهش آمار سرقت و جرایم خشن در شهرستان افزود: در سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی سرقت از منزل، کاهش ۵۰ درصدی جیب بُری و کاهش ۵۰ درصدی کیف قاپی در شهرستان بودیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار فقره پرونده در شهرستان تشکیل شد که از این تعداد، ۱۲۷۰۰ منجر به سازش شده است.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۶ هزار تماس با ۱۱۰ شهرستان، انجام شده که از این تعداد بیش از ۱۴۸ هزار مورد عملیاتی شد.

فرمامده انتظامی شهرستان ارومیه، امنیت را مؤلفه بسیار مهمی در جامعه دانست و گفت: احساس امنیت توسط مردم بسیار مهمتر از خود امنیت است.

وی با اشاره به نقش رسانه در خنثی سازی عملیات دشمن افزود: دشمن در فضای مجازی و رسانه ای با تولید محتواهای متنوع بدنبال تشویش اذهان عمومی جامعه است که اصحاب رسانه با انعکاس درست و به موقع اخبار در آگاه سازی جامعه و ایجاد آرامش می‌توانند بسیار اثر گذار باشند.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع انواع سرقت در البرز
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در البرز در تعطیلات نوروز
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود