Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی دزفولی نژاد، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تنظیم بازار میوه در ایام نوروز با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاونی روستایی از روز گذشته توزیع میوه با نرخ مصوب دولتی در ۲۴ غرفه در سطح این شهرستان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کلیه شهروندان در دزفول و حومه می‌توانند از مکان‌های مورد نظر اقدام به خرید میوه با نرخ دولتی نمایند.

دزفولی نژاد اظهار کرد: همچنین شهروندان می‌توانند هرگونه شکایات و اطلاعات مربوطه را به اداره تعاون روستایی شهرستان اعلام کرده تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/گ

توزیع میوه شب عید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و تره بار محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی  بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می گیرد که به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که توسط شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می شود نمودند.


بلوکی افزود: عملیات توزیع واکسن نیوکاسل در بین پرورش دهندگان سطح شهرستان مشابه سالهای گذشته توسط کارشناسان این شبکه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • حمایت دزفولی ها از مردم مظلوم غزه
  • اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در کردستان
  • ۹۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان جنوبی/ مشکلی در توزیع مرغ گرم نداریم