Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@14:10:45 GMT

کشف انواع مواد مخدر در ملایر 41 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۲۵۳

کشف انواع مواد مخدر در ملایر 41 درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا سرهنگ داود علی بخشی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و یکهزار و 420 تن دستگیر شدند.
وی با اشاره به رشد 6 درصدی متلاشی کردن باندهای تهیه و توزیع مواد در سال 97 نسبت به سال گذشته افزود: در مدت یاد شده کشف انواع سرقت ها نیز رشد بیش از دو برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: امسال 50 هزار و 320 پاکت سیگار قاچاق در این شهرستان کشف شد که میزان کشف سیگار قاچاق رشدی بیش از دو برابری داشت.
سرهنگ علی بخشی همچنین به کشف 74 هزار لیتر سوخت قاچاق و فرآوردهای نفتی با افزایش کشف بیش از 20 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان اشاره و بیان کرد: دستگیری سارقان امسال رشدی 164 درصدی و دستگیری سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر 2 درصد افزایش داشته است.
وی برپایی 28 نمایشگاه با موضوع های «نه به اعتیاد»، خطرهای فضای مجازی، مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و اهمیت حجاب و عفاف، 20 نشست چهره به چهره با مردم و برگزاری 357 جلسه آموزش همگانی برای 20 هزار و 392 فراگیر را از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری برشمرد.
فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: امسال از مجموع یکهزار و 153 فقره پرونده ارجاع شده از دستگاه قضایی، 887 فقره پرونده منجر به سازش شد که رشدی 76 درصدی را نشان می دهد.
سرهنگ علی بخشی همچنین به آمادگی پلیس در اجرای طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: تمامی نیروهای پلیس در ایام عید به صورت آماده باش کامل هستند و هفت گشت ستادی به سایر گشت های پلیس اضافه شده است.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز پلیس های تخصصی را پای کار آورده ایم ادامه داد: در ایام نوروز 2 ایستگاه پلیس در میدان کوثر ورودی ملایر به همدان و ایستگاه خرم آباد از سمت نهاوند و بروجرد فعال است.
فرمانده انتظامی ملایر خواستار مراقبت والدین از فرزندان خود در شب چهارشنبه آخر سال شد و تاکید کرد: مردم همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند تا بتوانیم نظم و آرامش بیشتری را در شهر فراهم کنیم.
سرهنگ علی بخشی گفت: چنانچه افرادی به خاطر تخلف و برهم زدن نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند، تا آخر تعطیلات نوروز در بازداشت به سر می برند.
وی ادامه داد: تا صبح امروز بیش از 18 هزار انوع مواد محترقه در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی ملایر به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان ملایری را تسلیت گفت و اظهار داشت: شب گذشته گروهبان یکم «ابوذر حمزه کردخوردی» در هنگ مرزی بانه، پاسگاه مرزی سرداب به شهادت رسید.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: وی به عنوان سرپرست گشت در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و مرزی با تعدادی از معاندان مرزی مسلح درگیر شده و بر اثر اصابت گلوله به پا زخمی می شود.
وی گفت: با وجود اینکه وی را به بیمارستان اعزام می کنند، اما به علت شدت جراحت های وارد شده وی دار فانی را وداع گفته و به درجه رفیع شهادت نائل می شود.
سرهنگ علی بخشی بیان کرد: وی متولد سال 1376 است که حدود 2 ماه پیش عقد کرده بود.
به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر پاک شهید «ابوذر حمزه کردخوردی» فردا سه شنبه از میدان امام خمینی(ره) برگزار و در گلزار بهشت هاجر(س) ملایر به خاک سپرده می شود.
7528/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اعتیاد تهیه و توزیع مواد سیگار کشف و ضبط مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر