Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:44:15 GMT

افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۳۰۰

افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن


به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور وزیر امور خارجه کشور در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه به رغم تبلیغات منفی دشمنان انقلاب و شرایط دشوار و سختی که مردم در زمینه گرانی و تورم داشتند در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور چشمگیری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه شهرها با ۴۰ درصد رشد روبرو بود، گفت: مردم در شرایط کاملاً استثنایی جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کردند.

به گفته وی، با محوریت قرار دادن امنیت و منابع ملی کشور همه مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی با سلایق مختلف با هم انسجام داشته و با هم دلی بیشتری در مقایسه با دوره‌های قبلی در مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال مشارکت جدی داشتند و همه دستگاه‌های اجرایی استان عضوستاد برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شدند.

در پایان از دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری قم، شرکت مخابرات، شورای سیاست گذاری ائمه جماعات قم و صدا و سیمای استان قم و هم‌چنین شرکت توزیع برق قم که برنامه مطلوبی جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور داشتند تقدیر شد.

کد خبر 4571646

منبع: مهر

کلیدواژه: قم نصرت الله لطفی راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در ادامه حمایت‌های مردمی در کشورهای مختلف جهان از فلسطین و مردم غزه، هزاران نفر از مردم یونان برای اعتراض به حمایت‌های نظامی و سیاسی آمریکا، ناتو و اروپا از رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، به خیابان‌ها آمدند خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.

معترضان در نزدیکی وزارت دفاع یونان در آتن تجمع کردند.


کد خبر 6084951

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم