Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@09:25:20 GMT

تمهیدات اورژانس تهران برای شب چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۳۴۰

تمهیدات اورژانس تهران برای شب چهارشنبه سوری

رییس اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران، نیروی انتظامی و آتش نشانی از ساعت ١۵ (سه شنبه) تا پایان شب در ١٩٧ نقطه حادثه خیز حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اورژانس تهران، «پیمان صابریان»، رئیس اورژانس تهران با اشاره به جزئیات حضور پررنگ اورژانس در شب چهارشنبه سوری، گفت:‌ مرکز اورژانس تهران همچون سالهای گذشته در کنار سایر ارگان ها، مجموعه عظیمی آمبولانس و موتورلانس های خود را برای خدمت رسانی به همشهریان آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس تهران افزود: نیروهای اورژانس در قالب ۱۹۷ دستگاه آمبولانس، ۱۴۰ دستگاه موتورلانس، ۲۰ خودروی پشتیبانی با ۵۰۰ نیروی عملیاتی در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: اورژانس تهران،نیروی انتظامی و آتش نشانی از ساعت ١۵ (سه شنبه) تا پایان شب در ١٩٧ نقطه حادثه خیز حضور دارند.

وی یادآور شد: نمایندگان اورژانس تهران در راستای هم افزایی و همکاری بیشتر در سازمان مدیریت شهر تهران،مرکز فرماندهی نیروی انتظامی نیز حضور دارند.

 صابریان افزود:در راستای هماهنگی بیشتر اورژانس پیش بیمارستانی و اورژانس بیمارستانی نمایندگان اورژانس تهران در ۴ بیمارستان شهدای یافت آباد، مطهری، فارابی و ١۵ خرداد که در شب چهارشنبه سوری پذیرای بیشترین مصدومان هستند حضور دارند.

رئیس مرکز اورژانس گفت:با توجه به احتمال افزایش قطع عضو و سوختگی بیماران در این شب مرکز اورژانس تهران آمبولانس های خود را مجهز به تجهیزات این نوع آسیب ها کرده است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب ایام نوروز دیدار با مراجع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شیراز نشست خبری اورژانس ۱۱۵ اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

طرح «نور» برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است در همین جهت جمعی از بانوان بابلی در حرکتی خودجوش اقدام به اهدای گل و پیام تشکر از فرماندهی انتظامی کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت