Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:49:55 GMT

تلاش برای ارتقا امید و نشاط اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۳۴۸

تلاش برای ارتقا امید و نشاط اجتماعی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان  بر سیاستگذاری ارتباطی تاکید کرد و گفت: ارتقا امید و نشاط اجتماعی باید از محور‌های اصلی این سیاستگذاری باشد.

وی گفت: با کاهش فاصله بین مسئولین را از راهکار‌های ارتقا امید و اعتماد اجتماعی دانست و گفت: یابد به گونه‌ای عمل کرد تا مردم احساس کنند صدای آن‌ها شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده با تاکید برلزوم تعامل با نخبگان و توسعه فرآیند گفتگوی اجتماعی و پرهیز از تنش‌ها و اختلافات رسانه ای، یادآورشد: روابط عمومی‌ها به رسانه‌ها به چشم همکار دستگاه‌ها و عامل ایجاد شفافیت، سرعت پاسخگویی و رابط مردم و مسئولین بنگرند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های دینی، ملی و محلی گفت: در این برنامه‌ها بیش از پیش به خانواده‌ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه مردم حوصله دریافت انبوه داده‌های آماری را ندارند، بر لزوم تولید محتوا به زبان گروه‌های مختلف با روش‌های خلاقانه تاکید کرد و گفت: حمایت از مطبوعات و استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف و احترام به ذائقه‌های متنوع مخاطبان می‌تواند به تاثیرگذاری فعالیت‌های روابط عمومی کمک کند.

وی با اهمیت توصیف کردن افکارسنجی و پژوهش در روابط عمومی‌ها گفت: باید چرخه نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و نهایتا ارزیابی فعال شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تصریح کرد: دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی ها، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها و برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم، نظارت، رتبه بندی و ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان، شناسایی و تاکید بر جذب نیرو‌های کارآمد روابط عمومی‌ها از جمله اهداف شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها است.

وی گفت: هیات رئیسه منتخب مسئولیت هفت کمیته "پژوهش، نوآوری و افکارسنجی"، "فرهنگی و تبلیغاتی"، "اطلاع رسانی و فضای مجازی"، "ارزیابی عملکرد و تعیین شاخص"، "آموزش"، "بین الملل" و "اجرایی و امور اعضا" را عهده دار خواهند شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد با خانه مطبوعات در راستای تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، افزود: در این جلسات مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های نشست خبری مدیران را در اختیار شورا و خانه مطبوعات قرار دهند لذا دستگاه‌هایی که همکاری نکنند با تذکر کتبی استاندار مواجه خواهند شد.

وی به طرح مشترک اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان با صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: براساس این طرح مردم می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را با موضوع سفر، گردشگری، نوروز و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری با هشتک #کرمان-مینیاتور-ایران در فضای مجازی منتشر یا به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ و یا کانال "simahamdeli@" ارسال نمایند.

به گفته وی آثار منتخب از سیمای استان و رادیونما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

پخش آثار طبیعت گردی کرمانی ها از سیمای استانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان، افزود: شورای فرهنگی عمومی یک قرارگاه فرهنگی بوده و ضمانت اجرای مصوبات آن، اقتدار شورا و پیگیری مطالبات است.

وی با بیان اینکه در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی مساله شناسی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در این میان بعد از آن فرآیندهای لازم برای حل آن طبق چارچوبهای تعیین شده انجام می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برنامه‌های استانی طبق نیازهای استانی در شورا پیگیری می‌شود و اگر بودجه تعیین شده در مسیر درست صرف شود نتیجه هم حاصل خواهد شد.

خسروپناه تاکید کرد: هم اکنون ۹۴ مرکز رصد مسائل فرهنگی در کشور شناسایی شده که همه در خدمت شورای فرهنگ عمومی است.

وی با بیان اینکه نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم، افزود: از طرفی برای به نتیجه رسیدن نباید عجله داشته باشیم چون تأثیرگذاری کار فرهنگی به زمان نیاز دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: هدف ایران وارد کردن آسیب جدی به تأسیسات رژیم صهیونیستی و یا تلفات جانی نبود و این اقدام ایران در حد یک سیلی زدن بود و اقدام ایران صرفاً یک پیروزی بزرگ نبود و ابعاد مختلفی دارد.

خسروپناه بیان داشت: در واقع ایران اقتدار علمی و فناوری خود را نشان داد و از همه مهمتر، انجام این عملیات موجب انسجام بخشی در سطح کشور شد

وی گفت: تنها اولویت شورا ستاد تعلیم و تربیت است و برای اولین بار نقشه راه سند تحول آموزش در حال تدوین است که در گذشته توجه چندانی به آن نشده بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: با انجام این عملیات، یک پیروزی تمدنی شکل گرفت و رژیم صهیونیستی بیش از چهار میلیارد دلار برای عملیات پدافندی هزینه کرد.

کد خبر 6084206

دیگر خبرها

  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم