Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه از حمایت سرمایه گذاری، توجه به گردشگری و خدمات و تلاش برای اشتغالزایی به عنوان بخشی از مهم ترین اولویت های کاری در سال 98 یاد کرد.

به گزارش ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه در سال 97 تلاش و اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: در سال جاری روند رشد بیکاری در استان متوقف شد و استان ما در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی رتبه اول را به دست آورد که باید این روند در سال جدید با جدیت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه 75 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه در سال جاری جذب شده، اظهار امیدواری کرد در سال جدید با برنامه ریزی دقیق خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم.
رنجبر از رسیدگی به زیباسازی و اقتصاد شهری کرمانشاه و توجه به موضوع حاشیه نشینی به عنوان دیگر اولویت ها برای سال آینده یاد کرد و گفت: تاکنون 10 دفتر تسهیل گری در شهر ایجاد شده که به دنبال گسترش آن هستیم.
وی با تاکید براینکه فرمان رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، منشور جدیدی برای تحرک و شور و نشاط در جامعه است، افزود: پس از سپری شدن 40 سال از عمر بابرکت انقلاب، باوجود همه تنگناها اما به خواست خدا با درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان و حضور موثر مردم، توطئه های دشمن خنثی شده و فراز و نشیب متعددی را پشت سرگذاشته ایم و به کوری چشم دشمنان وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم.
وی با بیان اینکه بیانات و منشور گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری باید در سال جدید در راس امور قرار گیرد، ادامه داد: در نخستین جلسه شورای اداری سال 98، ادارات و به ویژه ادارات مرتبط با فرهنگ باید برای ترسیم خطوط اصلی این فرمان حضور یابند که در این زمینه می توان به اداراتی همچون آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان فرهنگی شهرداری و دانشگاه رازی اشاره کرد تا برنامه های خود را براساس این منشور تشریح کنند.
رنجبر با تاکید بر اینکه دشمن با همه توان به جنگ اقتصادی ملت ایران آمده است، ادامه داد: بار سنگین این تحریم های اقتصادی بر دوش ملت قرار دارد و جنگ تمام عیار اقتصادی را دشمن علیه ما اعمال کرده و باید همه برای یاری دادن به دولت و خنثی کردن توطئه دشمن تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: با توجه به تحرک و نشاطی که استاندار در عرصه کار آغاز کرده اند همه ما موظف هستیم در راستای تداوم آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم چراکه مردم داری و مردم محوری از اصولی ترین پایه های انقلاب است.
وی بر حمایت از برنامه های دولت برای اجرای بهتر برنامه ها در راستای رفع تنگناهای اقتصادی تاکید کرد و از توجه ویژه به موضوع جوانان، ورزش، توجه بیشتر به امنیت و مقابله با سرقت و غیره به عنوان دیگر اولویت های سال جدید یاد کرد.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر از این جمعیت در شهرستان کرمانشاه است.
7460/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرماندار كرمانشاه شوراي اداري اولويت هاي سال جديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم

به گزارش جماران؛ استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

 

استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.

 

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.

 

استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

 

فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری‌ و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نمادهای دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.

 

استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد