Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:43:35 GMT

مسدود شدن محور بجنورد جنگل گلستان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۷۳۶

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرگرد عمارلو کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: پلیس راه بجنورد و چمن بید مانع تردد اتوبوس‌ها در این محور شده اند.

همچنین تردد تریلر‌ها در محور بجنورد - اسفراین در محدوده گردنه اسدلی به علت بارش برف ممنوع است.

در محور‌های شیروان - فاروج نیز بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردنه امین الله برف خفیف دارد.

پلیس راه از مردم خواسته موارد ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

انسداد محور بجنورد گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز پنج شنبه ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اجرا خواهد شد.

الف) محدودیت‌های کلی

۱ - عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه ها، محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب نماید، ممنوع می‌باشد.

۲ - در تمامی محور‌های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، بهداشتی کود‌های شیمیایی ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی گندم، جو، برنج، سوپا، دانه‌های روغنی و. یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ در کلیه محور‌های برون شهری کشور ممنوع می‌باشد.

ب) محدودیت‌های محوری

* محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

* اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب

روز‌های  دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تاریخ‌های  ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و یکم فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

* از ساعت ۹ صبح از مرزن آباد به سمت تهران، انسداد به صورت کامل اعمال می‌گردد (شمال به جنوب)

* از ساعت ۱۱ صبح از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس یکطرفه اعمال می‌گردد.

* از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

* در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید، ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز دوشنبه تاریخ ۲۷ اسفند ماه الی روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

تبصره:

در صورت افزایش بیش از حد حجم ترافیک در روز‌های روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تاریخ‌های  ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و یکم و دوم فروردین ۱۴۰۳ محدودیت مقطعی از پلیس راه آمل به سمت تهران اعمال خواهد شد.

محور تهران - فیروز کوه - قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۲۸ و ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ و روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۳، ۱۱، ۴، ۱۲، ۱۳، ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه ممنوع می‌باشد.

(پ) محدودیت‌های محمولات ترافیکی

۱- حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری  تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع می‌باشد.

۲- صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی از تاریخ ۲۴ اسفند الی ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوع می‌باشد.

تبصره: برای تاریخ‌های ۵، ۹ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ صرفاً برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز می‌گردد.

ت) محدودیت‌های خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی

ورود و تردد کلیه خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی  تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴ فروردین ممنوع می‌باشد.

ضمن اینکه خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۳ صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

تبصره: عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، بهداشتی کود‌های شیمیایی ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی گندم، جو، برنج، سوپا، دانه‌های روغنی و.
یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی می‌باشند.

ث) اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده

در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های تحت پوشش به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

* تبصره:

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد
  • جاده چالوس مسدود شد
  • پلیس این جاده را مسدود کرد | این انسداد تا چه روزی ادامه دارد؟
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • محور کندوان مسدود و یک‌طرفه است
  • تردد کشنده‌ها در محور‌های سنندج -مریوان ممنوع شد
  • تردد از گردنه‌های شهرستان کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ
  • سقوط بهمن در گردنه ژالانه کردستان + فیلم