Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:11:05 GMT

برف وکولاک شدید راه روستاهای بخش کالپوش میامی را بست

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۷۴۷

برف وکولاک شدید راه روستاهای بخش کالپوش میامی را بست

شاهرود - ایرنا - بارش سنگین برف که از صبح دوشنبه دربخش کالپوش میامی آغاز شده با کولاک شدید همراه شده و موجب بسته شدن راه های مواصلاتی این بخش به استان های همجوار و راه های بین روستایی شده است.

احمدملایری سرپرست فرمانداری میامی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: برخی مسافران که در حال رفتن به کالپوش بودند توسط گروه های امدادی نجات یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : راه های حسین آباد میامی به گالیکش استان گلستان و طلوبین به آزادشهر استان گلستان وراه های بین روستایی منطقه اکنون بسته است.
ملایری با بیان این که ، وزش باد شدید موجب بوران شده به گونه ای که محدوده دید رانندگان به شدت پایین آمده است ، گفت : کولاک شدید موجب شد یک دستگاه اتوبوس در مسیر بامشکل مواجه شود که با حضور نیروهای امدادی راهداری مسافران به روستای رضوان مرکز بخش کالپوش انتقال ودرمسجدروستا اسکان داده شده اند.
وی گفت: کولاک شدید تردد نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیر های بین استانی وروستایی را مختل کرده ، به طوری که بعداز برف روبی مجدد جاده ها بسته می شوند.
ملایری افزود :در راه روستایی نام نیک نیر برخی ازمردم روستا در برف گرفتار شده بودند که به روستای قوشه انتقال داده شدند.
فرماندار میامی با اشاره به قطعی برق دراین بخش تصریح کرد: قطعی برق روستاهای تلوبین و گلستان برطرف شده و بقیه روستاها با توجه به ارتعاشات سیم ها امکان وصل شدن ندارند .
سرپرست فرمانداری میامی ضمن تشکراز نیروهای امدادی شهرستان گفت : بادهیاران وشوراهای اسلامی روستاها نیز هماهنگی لازم شده و امکانات دهیاری برای رفع مشکلات احتمالی مهیا است.
امیر تیموری رئیس اداره راه وترابری میامی نیز با اشاره به کولاک شدید بخش کالپوش به ایرنا گفت :با توجه به سرمای زیاد هوا ، تداوم بارش برف ،کولاک شدید و لغزندگی جاده ها ، مردم از سفر های غیر ضروری به بخش کالپوش خودداری کنند.
تیموری تصریح کرد: ماشین آلات سنگین وامکانات راهداری اکنون در منطقه مستقر می باشند و عملیات برف روبی وامدادرسانی راانجام می دهند .
وی گفت : پنج گروه فنی برف روبی در جاده های ارتباطی این بخش مستقر می باشند .
به گزارش ایرنا، بخش کالپوش در شمال شهرستان میامی در منطقه کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران وبرف در این بخش تقریبا از اواسط پائیز شروع می شود.
مجموع راه های شهرستان میامی 570 کیلومتر است که حدود340 کیلومتر راه روستایی می باشد.
شهرستان میامی با هشت هزارو 600 کیلومتر مربع و جمعیت حدود 40هزار تن درشرق استان سمنان واقع است .
بخش کالپوش با بیش از 25هزارتن جمعیت دارای 12 روستا است.
7357/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسدود شدن راه كالپوش ميامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند اجرایی مولدسازی روستاهای استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • رونمایی از سند اجرایی مولدسازی روستاهای استان همدان
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد
  • اینتر میامی ۳-۱ نشویل؛ این لئوی تمام‌نشدنی
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)