Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@15:30:29 GMT

باران سیل‌آسا قطار‌های مازندران را زمین‌گیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۸۱۱

یوسف گران‌پاشا از توقف حرکت قطار‌ها به علت ریزش کوه و آبگرفتگی در خطوط ریلی مازندران خبر داد.

وی گفت: در مسیر‌های شیرگاه، زیرآب، پل سفید و بین نکا، رستمکلا و بهشهر شاهد رانش، ریزش کوه و آب گرفتگی در خطوط ریلی استان هستیم.

مدیر کل راه‌آهن شمال خاطرنشان کرد: در حال حاضر حرکت قطار متوقف شده، اما از سمت پل سفید به تهران به مشکلی نداریم؛ در حالی که از سمت گرگان تا تهران امکان تردد با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گران‌پاشا ادامه داد: در این راستا با اتوبوس مسافرین را به ساری و از آنجا به پل سفید آوردیم تا با قطار پل سفید به سمت تهران جابه‌جا شوند.

گران‌پاشا با بیان این که با تمام توان برای بازگشایی مسیر ریلی استان در تلاشیم، تصریح کرد: بارش شدید باران کار بازگشایی را با مشکل مواجه کرده و کار با کندی پیش می‌رود.

وی افزود: امید است تا ساعات پایانی امشب بتوانیم مسیر ریلی را بازگشایی کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارش باران ریزش کوه آبگرفتگی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است

به گزارش قدس آنلاین، پیرو انتشار اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه در ایران، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که طبق استعلام و بررسی‌های صورت‌گرفته، تاکنون هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: طبق روال مرسوم عبور بارهای ترانزیتی از کشورهای مختلف، ابتدا تشریفات قانونی و هماهنگی لازم و اخذ مجوز برای عبور بار از کشورهای میانی مسیر انجام شده و سپس نسبت به اعزام قطار اقدام می‌شود. این در حالی است که برای عبور قطار ذکر شده از افغانستان به ترکیه از مسیر ایران، هماهنگی مربوطه و نهایتا صدور مجوز راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • محور هراز بازگشایی شد
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است