Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: چگونه عملی وحشیانه و جنایتکارانه در نیوزلند انجام و ده‌ها مسلمان مظلومانه صرفا به جرم مسلمان بودن کشته می شوند اما رسانه های غوغا سالار و جنجال برانگیز غرب سکوت کرده اند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در دومین گردهمایی سالانه رزمندگان لشکر قدس در مسجد حاج علوان اهواز اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه، بهترین نشانه و سند بر دفاع، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در جنگ نیروهای نظامی وارد عمل می شوند اما در هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف حضور داشتند، ادامه داد: در این دفاع شهدای طلبه، دانشجو، دانش آموز، بانوان، بازاری و اصناف وجود دارد و این موضوع دلیلی بر این است که صحنه خلق شده صحنه دفاع مقدس است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان بیان کرد: دفاع مقدس به میزانی بزرگ، برخوردار از نکات غنی و پر رمز و راز است که در یادواره ها و فرصت های بزرگداشت یاد شهدا باید به این چنین درس ها پرداخت.

وی با اشاره به مرحوم سید جبار موسوی، پیشکسوت دفاع مقدس و موسس لشکر قدس، عنوان کرد: تأثیر سلوک و رفتار انسان های آراسته به میزان قابل توجهی می تواند سازنده باشد. این اثرگذاری در سیره پیامبراکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) مشاهده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی افزود: انسان های آراسته علاوه بر انسان سازی از طریق «گفتار، سخنان و نصایح»، بخش «سلوک، رفتار و منش» آنها نیز چنین اثرگذاری را دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان اظهار داشت: تمامی دلبستگان و معتقدان به انقلاب اسلامی و آرمان های آن باید در سلوک و رفتار خود مبلغ انقلاب اسلامی باشند. کسانی که در گفتار دلبسته انقلاب اسلامی هستند هرگز رفتار، فعل یا مشی از آنها سر نمی‌زند که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و دل زده کند.

شفیعی با اشاره به این که از مسائل مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب در بیانیه "گام دوم انقلاب"، آرمان های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این اصول باید بمانند و مورد توجه قرار گیرند همچنین برای جامعه تبیین و از آنها دفاع شود که این وظیفه ای همگانی است.

راهیان نور باید محل وحدت جامعه باشدوحدت نیروهای مقاومت سبب خروج ذلت‌بار آمریکایی‌ها از عراق شدبررسی ابعاد بین المللی «گام دوم انقلاب» توسط مجلس وحدت مسلمین در مشهد+تصاویر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به اقدامات بزرگ انقلاب اسلامی در چهل سال نخست حیات طیبه خود، افزود: باوجود همه مشکلات، نابسامانی ها و شیطنت نظام سلطه اما انقلاب اسلامی راه بلند و مسیری طولانی را به دلیل اتکا به خداوند و حضور مردم طی کرده و موانع بسیاری را از سر راه برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی در ادامه راه انقلاب اسلامی کمک می کند تا از دیگر موانع عبور و به قله مد نظر امام راحل و رهبرمعظم انقلاب دست پیدا کنیم.
شفیعی با اشاره به نظام سلطه و مافیای رسانه ای آن، اظهار داشت: چگونه عملی وحشیانه و جنایتکارانه در نیوزلند انجام و ده‌ها مسلمان مظلومانه صرفا به جرم مسلمان بودن کشته می شوند اما رسانه های غوغا سالار و جنجال برانگیز غرب سکوت کرده اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ»، بیان کرد: هیچ دلیلی برای انتقام از این مسلمانان وجود نداشت مگر اینکه به خداوند یکتا ایمان داشتند زیرا یکتا پرستی در نگاه نظام سلطه جرم بزرگی است.

به گزارش تسنیم، در این گردهمایی، رزمندگان و پیشکسوتان لشکر قدس و شماری از رزمندگان گردان های اهواز در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و در بخش های مختلف این مراسم نیز برنامه های متنوعی برگزار شد.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان