Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سحر تاجبخش اظهار کرد:‌ طی سه هفته پیش رو به طور متناوب بارش‌هایی را در کشور خواهیم داشت،‌ضمن این‌که در برخی روزها اسمان صاف و هوا افتابی خواهد بود.

وی تصریح کرد: عمده بخش‌هایی که کشور تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفت مربوط به نوار شمالی و نیمه غربی کشور است.

وی با بیان این‌که حاشیه جنوب شرق کشور تقریبا تحت تاثیر سامانه‌های بارشی قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: بارش‌ها با توجه به این‌که دمای هوا پایین است در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این که تا روز 13 فروردین پیش بینی می‌شود این وضعیت تداوم داشته باشد، اظهار کرد: استان‌های شمالی کشور (گیلان، مازندران، گلستان)، خراسان شمالی از امروز بیشتر درگیر خواهند بود.

تاجبخش بیان کرد:‌از فردا با ورود سامانه بارشی از روی دریای سیاه به کشور با سامانه فعلی ترکیب شده و باعث شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: بر این اساس وضعیت هوای استان مرکزی در برخی ساعات بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب به صورت رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی است.

وی بیان کرد: احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و رعد و برق و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها وجود دارد که هشدار سطح زرد شماره سه هواشناسی استان مرکزی نیز صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان بویژه در نواحی جنوب شرق و شرق در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.

مرادی گفت: کمیته دمای هوا در نقاط مختلف استان مرکزی از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد شمالی کاهش و افت محسوسی خواهد داشت که انتظار است صبح پنجشنبه در مناطق سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد برسد.

وی گفت: با عبور این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان مرکزی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است

کد خبر 6086821

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد