Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:10:50 GMT

کام سوهان شیرین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۰۱۰

کام سوهان شیرین می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعتصاب ادامه دار بازیکنان تیم فوتسال محمد سیمای قم و مشکلات مالی این باشگاه، بالاخره با مساعدت اداره ورزش و جوانان استان قم، ۱۰% از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم فردا پرداخت خواهد شد.

رسول قلی‌زاده مدیرعامل باشگاه محمد سیمای قم به خبرنگار حوزه فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان در اینباره گفت: فردا صبح ۱۰% از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی با مساعدت‌های اداره ورزش و جوانان استان قم پرداخت خواهد شد و بقیه این مبلغ که حدود ۶۰% است، فروردین ماه تسویه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مورد قضیه اسپانسرینگ باشگاه، مجددا با سوهان محمد سیما وارد مذاکره شدیم تا فصل آینده نیز با نام همین برند، در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم.

قلی‌زاده درمورد بودجه مورد نیاز برای فصل آینده گفت: بودجه تخمین زده شده حدود ۱ میلیارد است که با سوهان محمد سیما و یک اسپانسر دیگر مذاکراتی در حال انجام است تا این مبلغ تامین شود.

مدیرعامل باشگاه محمدسیمای قم در انتها برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور ابراز امیدواری کرد و درمورد ادامه همکاری با حسین صبوری سرمربی تیم گفت: اولویت اول ما برای سرمربیگری تیم "حسین صبوری" خواهد بود، اما احتمال دارد با گزینه‌های دیگری نیز توافقاتی صورت بگیرد تا درنهایت بهترین تصمیم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اظهارات قلی زاده درباره تیم فوتسال محمد سیمای قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در آخرین لحظات این دیدار تیم ملی ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسن زاده با مهارت و زیبایی خاصی این گل را وارد دروازه قرقیزستان کرد. پیروزی تیم ملی ایران و همچنین ضربه پنالتی حسن زاده در بسیاری از رسانه‌های فوتسالی جهان بازتاب داشت و به تمجید از آن پرداختند.

صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این پیروزی نوشت: ایران به حضور خود در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ادامه داد.

صفحه «Asean Futsal» فوتسال هم صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی را پوشش داد.

پایگاه خبری «Bolalob» نوشت: بازگشت امپراتور آسیا به جام جهانی فوتسال. ایران از دوره دوم تا یازدهم یازدهم جام جهانی به طور مداوم در این بازی‌ها شرکت کرده است و در سال ۲۰۱۶ با کسب عنوان سوم بهترین عملکرد را به دست آورد.

صفحه خبری «Pasión Futsal» هم به ۱۲ قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا در دوره‌های گذشته و صعود به مرحله نیمه نهایی با برتری برابر قرقیزستان اشاره کرد.

«گابریل هرناندز» خبرنگار و مفسر فوتسال هم شگفتی خود را از ضربه پنالتی حسن زاده اعلام کرد.

پایگاه خبری «۵۵FutsaI» ضربه پنالتی حسن زاده غیرقابل باور توصیف کرد.

رسانه «Galeri Futsal» هم با انتشار ویدئویی از ضربه پنالتی حسن زاده نوشت: ایران با برتری برابر قرقیزستان برای نهمین بار راهی جام جهانی شد.

صفحه خبری «Futsal World» هم در خصوص پنالتی حسن زاده نوشت: حسن زاده یک «نمایش ایرانی» از خود به نمایش گذاشت.

پایگاه خبری «Futsal Profissional» هم به صعود ایران به جام جهانی اشاره کرد.

کد خبر 6087867

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور