Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور دکتر بهروز طهماسب کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها، دکتر حسین نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و کارمندان بسیجی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر طهماسب کاظمی در این نشست با تبریک حلول ماه رجب و فرارسیدن ولادت امام علی (ع) گفت: کارهای که توسط بسیج در کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، خالص‌ترین، بی‌منت‌ترین و ارزشمندترین کارها در سازمان مدیریت کشور است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کُمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکت‌های سازنده این کشور لنگ است.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب تعابیر ویژه‌ای برای بسیج و بسیجیان به کار برده‌اند که نسبت به سایر بخش‌ها کمتر این تعابیر و بیانات دیده می‌شود، بنابراین مایه مباهات است که هر فردی عضو این مجموعه باشد و درگیر فعالیت‌های مخلصانه و انقلابی شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک هویت در حال رشد است و پاسداری از این هویت در حال رشد وظیفه‌ای است که در اعصار بر عهده بسیج قرار گرفته و رشد و بالندگی همه جانبه، شناخت دقیق آسیب‌ها و چالش‌های نظام در تمام شئون در سازمان‌ها، در گروی هوشیاری و پیگیری‌های بسیج است.

دکتر طهماسب کاظمی خاطرنشان کرد: درخت انقلاب که روزی یک نهال کوچک بود، روز به روز بزرگ‌تر و پربارتر می‌شود و به تبع آن چالش‌های آن نیز بزرگ‌‌تر خواهد شد، با توجه به این موضوع حوزه‌های مداخلاتی که بسیج باید درگیر آن شده و مسائل و چالش‌هایی که باید شناسایی و برطرف شود، به تناسب هویتی که بسیج دارد گسترش یافته و وظایف بسیجیان سنگین‌تر می‌شود.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از کارکنان و بسیجیان این دانشگاه خواست که از بروز خطا و اشتباهات سهوی در دانشگاه آزاد اسلامی مراقبت و مواظبت کرده و نظرات و انتقادات و پیشنهادات سازنده خود در راستای تعالی هرچه بیشتر این ثمره انقلاب اسلامی منتقل کنند تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند به نحو شایسته‌تری به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کند.

دکتر نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هم در ادامه این نشست گفت: هزار و 200 نفر از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی عضو بسیج کارکنان هستند که در قالب گروه‌های صالحین، فعال و عادی دسته‌بندی شده‌اند و بسیج کارکنان محل حضور و رجوع و حل موضوعات و مشکلات سازمان با روحیه انقلابی است.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای رشد علمی و آموزشی و بسترسازی برای همدلی و ارتقای سازمانی از اهداف بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: همکاری موجود بین بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی با بسیج کارکنان می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور باشد.

در پایان این جلسه؛ از مدیران و کارکنان بسیجی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 97 حضور فعال در برنامه‌های بسیج کارکنان داشتند، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

179 / 159

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید

ایسنا/گیلان رئیس بسیج اساتید کشور از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور خبر داد و گفت: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

محمدرضا مردانی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در خصوص نقش آفرینی بسیج اساتید در جبهه علمی و فرهنگی و جهاد تبیین اظهار کرد:  بسیج اساتید متشکل از اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌های کشور بوده و به صورت فردی در ارتباط با توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی در رشته و تخصص خود نقش آفرین هستند.

وی افزود: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

رئیس بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه اولویت ما کمک به اعتلای نظام آموزش عالی کشور است، گفت: در این راستا اندیشکده حکمرانی آموزش عالی را تشکیل دادیم و گروه‌های علمی شکل گرفته  که در کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور قدم‌هایی بر می‌دارد. حضور اساتید بسیجی در اتاق‌های فکر وزارت علوم، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف از جمله اقداماتی هستند که هر کدام به نوبه خود در تدوین و ارائه بسته‌های سیاستی برای اعتلای آموزش عالی کشور تأثیرگذار می‌باشند.

مردانی از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از ۲۲ کمیته تخصصی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسکن و شهرسازی، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، زنان و امور خانواده و... که شامل موضوعات مهم و کلان کشور است، و در قالب این کمیته‌ها تفاهم‌نامه‌های متعددی با سازمان‌های مختلف از جمله مرکز بررسی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف منعقد کردیم تا نیازهای علمی کشور برای حل مسائل و مشکلات را دنبال کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اساتید، گفت: در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای علمی، اردوهای راهیان پیشرفت شکل گرفته که اساتید را در قالب گروه‌های مختلف برای بازدید از این مراکز پیشرفت اعزام می‌کنیم. در استان گیلان هم مراکزی شناسایی کردیم که دستاوردهای علمی داشتند و حتی تا لبه دانش و فناوری کار کردند لذا هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این اردوها برای سایر دانشگاه‌های کشور برگزار و بستری فراهم شود تا دیگر اساتید بتوانند ضمن آشنایی با پیشرفت‌های علمی، ظرفیت‌هایی که در زمینه تداوم پیشرفت‌ها دارند را ارائه کنند و به نوعی تعامل دو طرفه بین اساتید دانشگاه‌های کشور با مراکز علمی در استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی