Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: 40 نفر از روحانیون و پیشکسوتان بسیجی این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ جبار فصاحت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور در ایام تعطیلات طی 2 مرحله خواهد بود، افزود: در مرحله نخست اعزام این کاروان، 40 زایر در قالب یک دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور نیز از فروردین ماه شروع و پیش بینی شده است 40 زایر دیگر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثار‌گران و بسیجیان به این مناطق اعزام شوند.
وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور نقش بسیار ارزنده‌ای در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان و آینده کشور دارد، اضافه کرد: کاروان‌های راهیان نور به عنوان اساس و پایه فناوری حرکت‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زایران پیش بینی شده است، گفت: زایران سرزمین نور به مدت چهار روز می‌توانند از مناطق مختلف عملیاتی و زیارتگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدن کنند.
به گزارش ایرنا، اردوهای راهیان نور در چند سال گذشته به صورت مستمر در ایام نوروز برگزار می شود و کاروان‌های اعزامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های مختلف شامل یادمان دهلاویه، یادمان شلمچه، یادمان طلائیه، یادمان هویزه، یادمان فکه و علقمه فتح المبین بازدید می‌کنند.
7562/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کاروان راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره از هفتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ زائران عمره مفرده استان مرکزی هفت اردیبهشت به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گفته مدیر حج و زیارت استان مرکزی با اعلام سازمان حج و زیارت و شرکت هواپیمایی و هماهنگی عربستان سعودی مبنی بر موافقت مجوز‌های پروازی عمره به جمهوری اسلامی ایران، اعزام زائران عمره مفرده پیش از حج تمتع آغاز می‌شود.

ساغرچی گفت: همه زائران حج عمره در کشور چهار هزار نفر است که برای هر استان یک یا دو کاروان تخصیص داده شد. کاروان استان مرکزی ۸۵ نفره است و هفتم اردیبهشت راهی سرزمین وحی می شود.

او افزود: اولویت در این مرحله از اعزام‌ها با افرادی است که قبلا ثبت‌نام کرده و هزینه سفر را پرداخت نموده باشند. این کاروان، اولین کاروانی است که آذر سال گذشته فراخوان شده است. 
ساغرچی این را هم گفت که مجموع روزهای سفر ۱۰ روز است و زائران حج عمره پنج روز در مدینه منوره و پنج روز هم در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

اعزام سایر متقاضیان بعد از برگزاری حج تمتع برنامه‌ریزی خواهد شد. حج تمتع نیز از نیمه اردیبهشت آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره از هفتم اردیبهشت
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • اعزام زائران به حج عمره مفرده