Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@01:54:05 GMT

کشته شدن ۱۷ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۱۲۵

کشته شدن ۱۷ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای

به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌شرقی، علی اصغر پیوندی امروز با حضور در دفتر امام جمعه، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با ارائه گزارشی از خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی جمعیت هلال احمر  با تمام توان لجستیک و توان  امدادی خود در خدمت هموطنان و مسافران خواهد بود و بحمدالله ،جمعیت هلال احمر امسال، امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رئیس هلال احمر ادامه داد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر اعم از نجاتگران ،امدادگران و جوانان در طول اجرای طرح نوروزی  در خدمت هموطنان بوده  و با برپایی خانه‌های دوستدار کودک و نوجوان نسبت به فرهنگ‌سازی لازم برای کاهش تصادفات جاده‌ای در میان کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها اقدام خواهند کرد.

پیوندی افزود: متاسفانه در سال ۹۷ حدود ۱7 هزار نفر از هموطنان  جان خود را بر اثر تصادفات جاده‌ای از دست دادند  که به غیر از مصدومیت‌ها که منجر به قطع نخاع و قطع عضو شده  آمار بالایی بوده و خسارت بسیار سنگینی از این بابت جامعه ما متحمل می‌شود.

 وی در ادامه با اشاره به شخصیت امام جمعه تبریز گفت:  شما امام جمعه ای محبوب نزد  همه مردم هستید و رفتارها و منش های  حضرتعالی الگویی برای همه بوده و همیشه به جمعیت هلال احمر توجه خاص دارید، هلال احمر نهاد مردمی است، خیران؛داوطلبان، نیکوکاران همه و همه علاقه مند به کار در هلال احمر هستند و کار در هلال احمر موجب رضای خداوند بوده و ما هم از بابت اینکه نیروهای داوطلب ،خیرین، نجاتگران، امدادگران دائما  با هلال‌احمر در ارتباط بوده و به جمعیت رفت و آمد دارند بسیار خوشحال هستیم.

پیوندی با تاکید بر اینکه اساس کار هلال احمر، داوطلب محوری است افزود: جمعیت هلال احمر در سطح کشور ۸۵۰۰ نفر کارمند رسمی دارد که طبیعی است با این تعداد کارمند نمی‌تواند در حوادث و سوانح موفق ظاهر شود، بنابراین با بهره گیری از ظرفیت عظیم نیروهای داوطلب، حوادث و سوانح را مدیریت می‌کند.

رئیس هلال احمر ادامه داد: جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه در حوادث و غم‌ها و رنج و آلام در کنار مردم است سعی می‌کنیم  در خوشی‌ها و شادی‌ها هم در کنار مردم باشیم و در ایجاد طراوت و نشاط اجتماعی بر اساس وظیفه انسان دوستانه خود عمل کنیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان گفت: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل پنج هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آبگرفتگی اظهار کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

وی در پایان گفت: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082256

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن