Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان ریگان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۵ نفر متهم را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران موفق شدند در چند عملیات جداگانه تعداد ۳ فقره سرقت شامل ۱ فقره خودروی سرقتی از شهرستان‌های همجوار، ۱ فقره موتورسیکلت سرقتی و ۱ فقره سرقت تجهیزات برقی را کشف کنند.

سرهنگ تاج آبادی ضمن تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی برای وسائل نقلیه خطاب به شهروندان گفت: پلیس در جهت برقراری امنیت در سطح جامعه نیاز به همکاری و مشارکت آحاد مردم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان در پایان اظهارکرد: از شهروندان درخواست داریم هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

کشف سرقت در ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق