Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت- ایرنا- حزب الله لبنان اعلام کرد، عملیات قهرمانانه جوان فلسطینی در هلاکت نظامیان صهیونیست نشان از آن دارد که نسل جدید برای احقاق حقوق خود مصمم است و از آن چشم پوشی نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حزب الله در بیانیه خود که نسخه ای از آن دوشنبه شب در اختیار دفتر ایرنا در بیروت قرار گرفت، این عملیات را موفقیت آمیز خواند و آن را به مردم و گروه های مبارز و مقاومت در فلسطین تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: پیام این اقدام به جهانیان آن است که جوانان فلسطینی مصمم هستند تا با استفاده از ابزارهای مختلف سرزمین های خود را از دست دشمن خارج کنند.
عملیات این جوان فلسطینی نشان از گسترش مقاومت و برخورداری از ابتکار عمل برای نفوذ به مناطق اشغالی با وجود اقدامات امنیتی مختلف از سوی رژیم صهیونیستی است.
حزب الله لبنان افزود، این اقدام همچنین نشان داد که مبارزان فلسطینی بر اساس انتخاب خود زمان و مکان عملیات را تعیین می کنند و اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی تاثیری در آن ندارد.
این جنبش در پایان بیانیه خود افزود، این اقدام مردم فلسطین نشان داد که معامله قرن مرده متولد شده است و آزادی، استقلال و اخراج اشغالگران در انتظار فلسطین و آینده آن است و وعده های ترامپ در منطقه نمی توانند این واقعیت را تغییر دهند.
یک جوان فلسطینی روز یکشنبه با نفوذ به مناطق اشغالی با استفاده از چاقو یک نظامی صهیونیست را از پای در آورد و با استفاده از سلاح وی نیز دو نظامی دیگر را کشت و شماری را زخمی کرد.
فلسطینی ها به دنبال این عملیات که به دلیل نام محل آن به سلفیت مشهور شده است ،با توزیع شیرینی این موفقیت را جشن گرفتند.
خاورم* شبس*1436* 1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لبنان حزب الله سلفيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه ومقاومت فلسطین، مبارزان ما صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المالکیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به پایگاه نظامی برکه ریشا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف این پایگاه را با راکت هدف قرار دادند. همچنین المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب‌الله یکی از مواضع صهیونیست‌ها در اصبع الجلیل را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم