Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@17:26:08 GMT

آماری تلخ از آغاز سفرهای نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۲۱۵

آماری تلخ از آغاز سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راه کشور از جان باختن 56 نفر در حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار محمد حسین حمیدی با بیان اینکه فقط در طی 48 ساعت از آغاز طرح نوروزی با  56 کشته  ناشی از تصادفات رانندگی در صحنه مواجه بودیم از رانندگان خواست به جان خود و سرنشینان خودرو اهمیت داده و از هر گونه تخلف رانندگی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طی  2 روز گذشته متاسفانه 1100 نفر نیز در تصادفات رانندگی مجروح شدند.

سردار حمیدی با اشاره به لزوم رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: از رانندگان درخواست داریم تا برای حفظ جان خود و عزیزانشان رانندگی مطمئن و با سرعت مجاز داشته باشند تا در این ایام شاهد چنین آمارهایی نباشیم.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: پلیس راه برخورد جدی با متخلفان و کسانی با تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز حوادث می شوند خواهند داشت اما رانندگان توجه داشته باشند که می توانند با یک رانندگی مطمئن بهترین عامل برای یک سفر امن برای اعضای خانواده خود باشند.

منبع: عصر ایران

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس راهور تصادفات رانندگی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی استان کرمان مناسب نیست، سفر نروید

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به هم استانی ها و رانندگان توصیه کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی از انجام هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی رضایی امروز ۲۸ فروردین ماه با اشاره به بارندگی در سطح استان کرمان اظهار کرد: در این شرایط علی رغم حضور گسترده مأموران پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات و امدادرسان، احتمال اختلال در ترافیک و ترددهای جاده ای وجود دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد که احتیاط کامل برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار داده و در جاده ها همکاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • شرایط جوی استان کرمان مناسب نیست، سفر نروید
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد