Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی منچستر از سوی کادر فنی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پایان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر عملکرد هوگوپوشان کشورمان در این سه رویداد مهم توسط کادرفنی تیم ملی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و ترکیب تیم‌ملی تکواندوی مردان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی در ۵ وزن (۵۴-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴- و ۸۷+ کیلوگرم) مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مرحله نهایی مسابقات انتخابی هوگوپوشان در سه وزن ۵۸-، ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم امروز (دوشنبه – ۲۷ اسفندماه) برگزار شد تا نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی مشخص و معرفی شوند. سعید رجبی، در وزن هفتم مبارزه نکرد و انصراف خود را اعلام کرد. در یک وزن تکلیف هوگوپوش اعزامی به مسابقات مشخص نبود که سرانجام تکلیف یک وزن باقی مانده نیز مشخص شد.

وزن اول (۵۴- کیلوگرم): آرمین هادی‌پور

وزن دوم (۵۸- کیلوگرم): محمد حسن پلنگ افکن

وزن سوم (۶۳- کیلوگرم): سروش احمدی

وزن چهارم (۶۸- کیلوگرم): میرهاشم حسینی

وزن پنجم (۷۴- کیلوگرم): امیرمحمدبخشی

وزن ششم (۸۰- کیلوگرم): مهران برخورداری

وزن هفتم (۸۷- کیلوگرم): عرفان ناظمی

وزن هشتم (۸۷+ کیلوگرم): سجاد مردانی

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود؛ این رقابت‌ها G۱۲ است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز، نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو ورزش رزمی مسابقات جهانی منچستر وحید عبداللهی منچستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا