Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان درجمع خبرنگاران، افزود: حدود ۵۰ بقعه متبرکه شاخص این استان در طرح آرامش بهاری آماده میزبانی از زائران و مسافران داخلی وخارجی درایام نوروز ۹۸ است.

وی، گفت:از ۲۸ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ این بقاع برای پذیرایی از مسافران و زائران درآذربایجان شرقی آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای برنامه‌های ویژه آرامش بهاری شامل تحویل سال نو، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، برنامه‌های فرهنگی کودک ونوجوانان وخیمه معرفت را از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح برشمرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، افزود:بیش از ۱۳۰ مسجد و بقاع متبرکه درآذربایجان شرقی، ۳۶ باب مسجد درتبریز و ۳۰۰ باب مهانسرای در بقاع متبرکه شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مصائبی بیان کرد: تاکنون ۲ هزارنفر به خانواده‌های بی بضاعت اعم ازدرمانی وکمک ازدواج دراستان کمک مالی کرده اند.

وی، افزود:تمامی بقعه‌های آذربایجان شرقی، از اعتبارات دولتی بهره‌مند نیستند وفقط با کمک‌های مردمی وخیران استانی ساماندهی می‌شوند.

مصائبی گفت:ماهمه ساله طرح آرامش بهاری را دراستان ارزیابی میکنیم، که درسال ۹۷ بااستقبال ۱۰۰ درصدی مسافران مواجه شده است.

 

انتهای پیام/

اجرای طرح آرامش بهاری  درآذربایجان شرقی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه نوروز98 بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمال غرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

کد خبر 745521

دیگر خبرها

  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • افزایش تدریجی دما درآذربایجان غربی