Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا - استاندار بوشهر گفت:با دستور رئيس جهموري 100 ميليارد تومان به اسکله کنگان اختصاص يافت و سرجمع اعتبارات مصوب سفر روز گذشته دکتر روحاني و هيات دولت به اين استان به يکهزارو 669 ميليارد تومان افزايش يافت.

عبدالکريم گراوند دوشنبه با قدرداني از حضور پرشور و با شکوه اقشار مختلف مردم با وجود مشکلات و گرفتاري ها و شرايط جوي و باران شديد در ميزباني از رئيس جمهوري در گفت وگو با ايرنا افزود: در دور دوم سفر رييس جمهوري و هيات دولت به استان بوشهر 51 پروژه با اعتبار يکهزار و 569 ميليارد تومان براي اين استان به تصويب رسيده بود که با عنايت رئيس جمهوري براي پاسخگويي به مطالبات مردم کنگان به عنوان ميزبان اين سفر 100 ميليارد تومان جديد اختصاص يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآورشد: همچنين افزون بر 12 هزار ميليارد تومان و 2 ميليارد 877 ميليون يورو توسط بخش غير دولتي در بوشهر سرمايه گذاري مي شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنين براي اشتغال جوانان هم افزون بر 940 ميليارد تومان غير از مبالغ ياد شده، مصوب شده که با بهره گيري از آن زمينه اشتغال 14 هزار و 640 نفر دراين استان فراهم مي شود.
گراوند ادامه داد: در دور نخست کاروان دولت تدبير و اميد به استان بوشهر 11 پروژه با اعتبار 620 ميليارد تومان به تصويب رسيد که تاکنون 624 ميليارد تومان براي اجراي آنها پرداخت شده است.
وي اظهارداشت: براي تکميل شماري از طرح هاي دور نخست سفر استاني هيات دولت به استان بوشهر 30 ميليارد تومان ديگر بايد پرداخت شود که براساس وعده رئيس سازمان برنامه و بودجه اين مهم بزودي انجام خواهد شد.
استاندار بوشهر گفت: همچنين 33 طرح و پروژه زيربنايي و اقتصادي در استان بوشهر با حضور رئيس جمهور و به صورت ويدئو کنفرانس، افتتاح و يا عمليات اجرايي آن ها آغاز شد.
گراوند ادمه داد: از اين شمار 22 پروژه افتتاح و آغاز عمليات اجرايي 11 پروژه اقتصادي و زيربنايي در حوزه‌هاي بهداشت و درمان، راه و شهرسازي، انرژي و نيرو، گردشگري، کشاورزي، صنعت و معدن و ورزشي با دستور رئيس جمهوري و به صورت ويدئو انجام شد.
استاندار بوشهر گفتَ:رئيس جمهوري در ارتباط ويدئو کنفرانسي با شهرهاي مختلف استان بوشهر، دستور افتتاح 26 پروژه بهداشتي درماني، 6 طرح گردشگري، 450 طرح و پروژه کشاورزي ، 5 پروژه در حوزه راه و شهرسازي، يک طرح در حوزه صنعت و معدن، سه طرح درحوزه وزارت نفت و 2 طرح ورزشي را صادر کرد.
وي افزود: همچنين با دستور رئيس جمهوري عمليات اجرايي 21 پروژه بهداشتي و درماني، 3 پروژه در بخش کشاورزي، 2 پروژه راه و شهرسازي، 3 طرح در بخش صنعت و معدن و يک طرح در حوزه نيرو آغاز شد.
گراوند گفت: مجموع اين طرح ها در سطح استان براي 5109 نفر اشتغال ايجاد کرده است.
وي افزود: در جلسه شوراي اداري استان بوشهر با حضور رييس جمهور همچنين 14 تفاهم نامه در حوزه‌هاي کشاورزي و شيلات، اقتصادي و ‌توليدي و ‌همچنين خدمات تخصصي فناورانه و پژوهش هاي کاربردي و مطالعاتي بين استانداري بوشهر و بانک‌هاي عامل، صندوق کارآفريني اميد، مرکز ملي فرش ايران، ايدرو و جهاد دانشگاهي امضا شد.
استاندار بوشهر يادآورشد:يکي از دستاوردهاي مهم سفر روز گذشته رئيس جمهوري به اين استان مصوبه تشکيل کميته ملي ساماندهي وضعيت زيست محيطي عسلويه است که امروز نيز در هيات دولت مطرح شد.
وي يادآورشد:بر اين اساس در جلسه هيات دولت کارگروهي با حضور وزراي نفت، مسکن، کشور، بهداشت و همچنين سازمان هاي محيط زيست و برنامه و بودجه ايجاد خواهد شد و با کمک مقامات محلي و دانشگاهي، طرح‌هاي لازم براي بهتر شدن مساله محيط زيست استان، ارايه مي‌شود .
استاندار بوشهر گفت: تصويب مبلغ يکهزارو 669 ميليارد تومان در شرايط تحريم نشان مي دهد که دولت به توسعه و پيشرفت اين استان توجه دارد.
گراوند افزود: در کنار اعتبارات استاني و ملي تزريق اعتبارات سفر توسعه استان بوشهر را شتاب بيشتري مي بخشد.
وي يادآورشد: ارقام مصوب شده براي سفر رئيس جمهوري به استان بوشهر درطرح هاي ارزي و ريالي بسيار بزرگ است اما مهم اين است که از اين فرصت استفاده کنيم برهمين اساس بايد همه مديران استان در حوزه عمراني و اقتصادي پي گيري کنند که وعده هاي رئيس جمهور محقق شوند.
استاندار بوشهر گفت: در همين راستا در حوزه هاي عمراني و اقتصادي 2کارگروه دراين استان تشکيل و موظف مي شوند روند پيگيري امور را گزارش دهند و رسانه ها نيز تحقق اين مهم را مطالبه کنند.
گراوند ادامه داد: مسئوليت عملياتي و اجرايي شدن وعده هاي رئيس جمهوري با استاندار و مديران است که بايد با برنامه ريزي و پيگيري جدي از اين فرصت تاريخي براي توسعه استان استفاده شود.
وي گفت: حضور پرشور مردم استان بوشهر در آئين استقبال از رئيس جمهوري به عنوان پشتوانه انقلاب، نظام و دولت به شمار مي رود و وقتي مردم اين چنين در سخت ترين شرايط جوي و مشکلات و گرفتاري در صحنه هستند و مسئولان نظام را تنها نمي گذارند رسالت ما مسوولان را در خدمت رساني به آنها سنگين تر مي کند.
گراوند افزود: استان بوشهر همزمان با سفر رئيس جمهوري يک روز تاريخي را تجربه کرد و مردم فهيم و آگاه با حمايت از خدمتگزاران خود حماسه ديگري را در اين شرايط خلق کردند.
وي با بيان اينکه شهرستان کنگان ميزبان بخشي از طرح هاي توسعه اي پارس جنوبي است يادآورشد: در همين راستا بخش ديدار مرسوم رئيس جمهوري با مردم در شهر کنگان که به نوعي مرکزيت داشت در کمال آرامش و امنيت برگزار شد.
استاندار بوشهر افتتاح همزمان 4 فاز جديد پالايشگاهي در پارس جنوبي را سند افتخاري براي کشور، نظام و صنعت نفت دانست و گفت: صنعت نفت ما نشان داد که دشمن و تحريم ها نتوانسته روي اراده پولادين آنها تاثير بگذارد و آنها را از انجام کارهاي بزرگ مايوس کند بلکه اميدوارانه در پايان سال97عيدي بزرگي به ملت ايران دادند.
وي افزود: يکي از خواسته هاي مردم استان بوشهر آب است که ديروزعمليات اجرايي 50 هزار مترمکعب آبشيرين کن آغاز شد کار و مقدمات مابقي آبشيرين کن ها نيز در حال پي گيري است.
استاندار بوشهر يادآورشد: اين سفر اتفاق مبارکي بود بعد از آن موفقيتها در عرصه سياست خارجي و اين حضور و اين مشارکت و اين افتتاح ها در بيرون و درون مرزها پيامش اين بود که ملت ما استوار براي ادامه راه ايستاده و براساس اميد مسير را ادامه مي دهد.
وي گفت: پيام سفر دولت به استان بوشهر استواري ملت ايران و آباداني ايران بود .
6045/6047
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه