Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:02:47 GMT

بودجه سازمان‌های مناطق آزاد تجاری - صنعتی تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۲۹۰

بودجه سازمان‌های مناطق آزاد تجاری - صنعتی تصویب شد

تهران - ایرنا - بودجه سال 1398 و اصلاحیه بودجه سال 1397 سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی امروز دوشنبه به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به سختی ها و دشواری های اقتصادی در سال جاری گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی در سال 97 باعث شد که مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور نیز با برخی محدودیت ها مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رییس جمهوری با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و روسای آن در سال جاری اظهار امیدواری کرد در سال 98 با بهبود وضعیت اقتصادی کشور شرایط بهتری برای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد فراهم شود.
در این جلسه وزیر دادگستری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار سیستان و بلوچستان و برخی معاونان و نمایندگان دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.
در این جلسه همچنین طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی شیراز و گرمسار و طرح جامع منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و نیز طرح تملک دارایی های سرمایه ای سازمان منطقه آزاد قشم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.
افزایش سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار، تغییر گرایش منطقه ویژه اقتصادی کازرون و تعیین سازمان مسئول، محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.
سیام* شبس**1751 **1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اسحاق جهانگيري بودجه 98 مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم

مرتضی صابری مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای امسال با افزوده شدن ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی جدید شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره به ۲۳۰ واحد رسیده است.

وی افزود: در این مدت برای ۲۴۲ نفر نیز شغل ایجاد شده است.

عمده واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم در حوزه‌های شناورسازی، پوشاک و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی تمام شد
  • تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی
  • اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت کاسپین در انزلی
  • ظرفیت‌های زیرساختی حمل و نقل در مناطق آزاد و ويژه اقتصادي
  • اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین در انزلی
  • پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • تا اردیبهشت سال آینده اساسنامه منطقه آزاد دوغارون به تصویب می‌رسد
  • عدالت، شفافیت و رعایت وضعیت اقتصادی شهروندان از عوامل اصلی در تصویب بودجه
  • عدالت، شفافیت و رعایت وضعیت اقتصادی شهروندان از عوامل اصلی در تصویب بودجه سال ۱۴۰۳