Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهرام قوی بنیه، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد در دیدار با خانواده این شهید مدافع حرم، جایگاه شهدا را در پاسداری از دین اسلام، ارزشمند دانست و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، زیرا امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

اسماعیل شجاعی، نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی یکی از این شهداست که از شهرستان بوکان برای دفاع از ارزش‌های اسلام و امنیت کشور جان درطبق اخلاص نهاد و همچون همرزمان و شهیدان مدافع حرم قیام کرد تا از امنیت کشور دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید اسماعیل شجاعی در مقابله با گروه‌های تروریستی و برای آرامش فرزندان این وطن هجدهم بهمن ماه سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

جایگاه این شهید والامقام موجب شد که صدا و سیمای مرکز مهاباد مستندی را با عنوان شجاعت اسماعیل تولید کند.

انتهای پیام/ج

مدیر کل صدا و سیمای مهاباد از خانواده شهید تجلیل کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرآموزش و پرورش مهاباد گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت هم در دستور کار آموزش و پرورش قراردارد.

رسولی امسال با بیان اینکه امسال در سطح شهر و روستاهای مستقل طرح سفیران سلامت اجرا شده افزود: به دانش آموزان به عنوان سفیر با هدف خانواده و تغذیه سالم آموزش داده می شود.

او اضافه کرد: این طرح  در شهرستان مهاباد برای حدود ۳۶ هزار دانش آموز صورت گرفته است.

یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی، شعار روز دوم این هفته بود. 

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند