Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - رسانه های تصویری و نوشتاری استان کرمان در حرکتی منسجم و هنرمندانه دو رویداد ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی و کنگره 6500شهید این استان را پوشش خبری مطلوب دادند.

به گزارش ایرنا، اجمد علیرمضانی روز دوشنبه در نشست با نمایندگان خبرگزاری ها و مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه
رسانه های کرمان در چهل سالگی انقلاب و کنگره شهدای استان پرقدرت و منسجم ظاهر شدند افزود: رسانه ها در انعکاس کنگره شهدای استان فضای بسیار مثبتی ارائه دادند طوری که تحسین مسئولان کشوری را برانگیخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به اینکه رسانه ها بطور عام در کشور و بطور خاص در کشور در سال 97 بسیار خوب و موفق عمل کردند اظهار داشت : یکی از نشانه های این توفیق را ناموفق بودن رسانه های معاند در رسیدن به اهداف شان بود که تلاش در مشوه و کدر نشان دادن چهره جامعه ایران اسلامی بوده و هستند.
وی ادامه داد: در بخش رسانه در استان کرمان به طور عام توفیقات زیادی داشتیم و به طور خاص مانند دیگر‌ استان ها، چهل سالگی انقلاب هنرمندانه در همه رسانه ها انجام شد و فقط عملکرد صدا و سیما تاکنون 130 صفحه آن تدوین و در قالب یک کتاب برای اطلاع افکار عمومی چاپ می شود.
علیرمضانی انعکاس کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان را موفقیت دیگری برای رسانه استان خواند و با بیان اینکه خبر 14 و 21 روز کنگره 6 دقیقه خبر از کرمان پخش کرد و این جز سخنرانی های بیت رهبری، سابقه ای نداشته است، افزود: فضای بسیار مثبتی از استان کرمان ارائه داد و رسانه ها پر قدرت، قوی و منسجم در این دو جریان ملی ظاهر شدند.
وی درباره برنامه های نوروزی صدا و سیمای مرکز استان به 13 عنوان برنامه تولیدی و هشت عنوان تکرار اشاره و بیان کرد: از جمله برنامه سال تحویل از ساعت 22 تا 2 و 30 دقیقه بامداد تحت عنوان بهار جان ها با بخش های متنوع و پخش بازدید از سرای سالمندان در لحظه تحویل سال پیش بینی شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان همچنین از برنامه های تماشای بهار در صبح ها، شب های بهاری، شهر به شهر و روستا به روستا با معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: آمار گردشگران کرمان تصاعدی بالا می رود.
وی با اشاره به اینکه 24 ساعته در تلویزیون برنامه داریم و در مجموع 5 هزار و 840 دقیقه برنامه تولیدی و 5 هزار و 180 دقیقه برنامه تامینی و تکراری پیش بینی شده، گفت: در بخش صدا هم 10 عنوان برنامه تولیدی با 6 هزار و 375 دقیقه و 18 عنوان تامین و تکرار با بیش از هزار دقیقه داریم.
علیرمضانی با تاکید بر احیای خرده فرهنگ ها به عنوان رسالت صدا و سیما، توجه به گویشو لهجه های بومی به ویژه جنوب کرمان مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اطلاعات مورد نیاز مخاطبین در ارتباط با دستگاه های مسئول و خدمت رسان نیز ارائه می شود.
وی از همکاری شبکه استانی کرمان با شبکه شما در دو بخش پزشکی و گردشگری هم خبر داد و افزود: بعد از تعطیلات خبر 22 شبکه کرمان در ساعت 23 پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان 40 کالکت کلیپ تصویری با موضوع گردشگری، 60 قطعه عکس نوشته توصیه های نوروزی، 25 قطعه پوستر، پویش مردمی هشتک کرمان مینیاتور ایران را بخشی از عناوین فعالیت های این رسانه در فضای مجازی عنوان کرد.
وی در خاتمه با اشاره به نقش موثر و اثر گذار رسانه ها در معرفی دستاوردهای نظام و قابلیت ها و ظرفیت های عرصه های مختلف اقتصادی ، گردشگری و فرهنگی و اجتماعی افزود: مسئولان باید هر چه بیشتر به نقش رسانه ها در سرعت بخشیدن به روند توسعه پایدار واقف باشند و بدانند که مسیر معرفی داشته های گردشگری به عنوان یکی از اولویت های توسعه تنها از مسیر رسانه ها می گذرد.
5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما هنرمندانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است

ایسنا/فارس به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس، آنچه که در زمینه گردشگری بیش از برخورداری از اماکن تاریخی برای استان فارس مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، برخورداری از مردم مهمان‌نواز و مهربان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراسمی که به مناسبت سالگرد سیل عید ۹۸ شیراز، تحت عنوان «پویش بنی آدم»  ۷ فروردین با حضور مدیران و مسئولین استانی در هتل بزرگ شیراز برگزار شد، با بیان اینکه رویداد بنی آدم پاس‌داشتی بر مرام و معرفت اهالی شیراز است، گفت: در برخی مناطق وقتی شرایط بحرانی برقرار می‌شود، اجناس و خدمات گران‌تر می‌شود اما آنچه مردم شیراز در سیل سال ۹۸ نشان دادند، درست نقطه مقابل این روحیه بود.

محمد ثابت اقلیدی افزود: مردم مهمان‌نواز شیرازی هر آنچه داشتند در طبق اخلاق گذاشتند و شاهد بودیم که مردم، خالصانه به مسافران حادثه دیده کمک کردند.

وی با بیان اینکه ۳۷ درصد جاذبه فاخر کشور در استان فارس قرار دارد، گفت: مزیت رقابتی استان فارس برخورداری از اماکن فاخر گردشگری نیست، بلکه مردم مهربان و مهمان نواز است. مردم فارس، همه چیز را با مادیات عوض نمی‌کنند که این ادعا در سیل سال ۹۸ تجربه و ثابت شد.

ثابت اقلیدی با تاکید بر استمرار این پویش و رویداد در سالروز سیل ۹۸ در دروازه قرآن گفت: امیدوارم این رویداد هر ساله حتی بعد از مدیریت بنده استمرار داشته باشد و توسعه پیدا کند تا این ویژگی مردم فارس بیشتر پرداخته شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در ادامه با اشاره به اینکه انسان فطرت به دنبال زیبایی است و تلاش می‌کند بر اساس علایق خود به دنبال زیبایی ها برود، گفت: در هر گوشه از کشور ایران جاذبه و زیبایی دارد اما استان فارس آثاری مثل حافظیه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و تخت جمشید سایه انداخته که بر بسیاری از آثاری دیگر در کشور برتر است.

وی در پایان گفت: یکی از سیاست‌های ما در استان این است که اقداماتی در راستای تحریک تقاضا انجام دهیم و در این راستا لازم است به برگزاری رودیدادهای مختلفی بپردازیم که عده‌ای بر اساس علایق به آن منطقه سفر می کنند. سفر باعث ایجاد رونق گردشگری و توسعه آن شهر یا کشور می شودکه ما بنا داریم رویدادهای مختلفی برای جذب گردشگر داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گود کشتی زینل خان اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش و کشتی باچوخه
  • ثبت سه رویداد فرهنگی خوزستان در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور
  • ثبت ۳ رویداد فرهنگی خوزستان در تقویم گردشگری کشور
  • تولد ۱۱۷ نوزاد در کرمان
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • ضرغامی : ما مردان خدمتیم و جای ما نباید درخت کاشت!/ ضدانقلاب از این جمعیت عظیم در تخت جمشید عصبانی شد
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است