Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا و آژانس کاوش‌های هوا فضای ژاپن (JAXA) در راستای "بررسی احتمال همکاری در اکتشافات بین المللی فضا" به توافق رسیده اند.

در نخستین گام از این توافق تویوتا و JAXA در زمینه تولید خودروی ماه نورد با هم همکاری خواهند کرد. این خودرو از نوع پیل سوختی بوده و ظاهرا کابینی تحت فشار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: لحظه استارت شاتل فضایی از زاویه ای متفاوت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/   خودروهای فضانورد + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناسا شاتل فضایی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس

تین نیوز

فنگ چنگ بائو ۸ یا همان لئوپارد ۸ با همین نام طویل و عجیب و غریب، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، فنگ چنگ بائو ۸ معروف به «لئوپارد ۸»، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر است که قرار است در سه ماهه سوم سال جاری عرضه شود و قیمتی در حدود ۶۹,۰۵۰ دلار (معادل ۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان) خواهد داشت.

این خودرو نیز مانند مدل دیگر بائو ۵، روی پلتفرم آفرودی سوپر هیبریدی BYD DMO سوار می شود. این خودرو یک پلاگین هیبرید قدرتمند بوده که بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. رسانه های چینی معتقدند که این خودرو به جای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو، دارای یک موتور ۲ لیتری توربو در قلب سیستم PHEV است.

پلت فرم DMO از فناوری CTC استفاده می کند که به کاهش وزن و افزایش استحکام کمک می کند. طبق گفته BYD، فناوری CTC، باتری را با یک قاب فولادی با استحکام بالا ادغام می کند که ایمنی باتری را در شرایط خارج از جاده افزایش می دهد. علاوه بر این، بائو ۸ از سیستم تعلیق هیدرولیک فعال DiSus-P استفاده می کند.

در نمای جلو، چراغ ها با جلو پنجره ادغام می شوند. به طور غیرمعمول کاپوت جلو در واقع در وسط فرورفته است. در نمای جانبی، بائو ۸ دارای طراحی دو رنگ بوده و بدنه پهن و عضلانی آن بیشتر به چشم می خورد. نسبت پنجره ها ۳:۱ است که به سرنشینان دید خوبی را ارائه می دهد.

فنگ چنگ بائو ۸ در هر دو نسخه ۶ و ۷ صندلی عرضه خواهد شد. این خودرو با سیستم رانندگی هوشمند پیشرفته Eye of the Gods ارائه می شود که شامل فناوری های گسترده کمک راننده و رانندگی خودران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)