Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، جبار دوستمحمدیان اظهار داشت: به‌منظور کمک به مسافران و خودروهای در برف مانده در محورهای مواصلاتی استان سمنان، بسیج و سپاه از صبح امروز وارد عمل شدند و خدمات شایانی به هم‌وطنان عزیزمان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون 60 نفر نیروی انسانی و هفت دستگاه نفربر (اشمیت) در راستای کمک به مسافران در راه مانده و سایر نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اضافه کرد: دو دستگاه آمبولانس و 13 دستگاه خودروی سبک نیز به مناطق مسدود شده اعزام شده و در حال خدمت به مردم است.

دوستمحمدیان ادامه داد: نیروهای بسیج و سپاه همچنان عملیات پشتیبانی و امدادرسانی به در راه ماندگان را به انجام می‌رسانند.

به گزارش فارس؛ با توجه به بارش برف سنگین در بخش‌هایی از استان‌های سمنان، گلستان و مازندران، تردد در برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان نیز با اختلال همراه شده است.

محورهایی همچون فولادمحله به چشمه‌علی، آزادشهر به شاهرود و جاده توسکستان دچار اختلال در ترددها شده است.

عملیات امدادرسانی و بازگشایی محورها توسط نیروهای امدادی، خدماتی و پشتیبانی و همچنین نیروهای مسلح در حال انجام است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی مدیریت بحران شرکت گاز گیلان رونمایی شد

خودروی مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این بارت گفت: این خودرو به همه تجهیزات لازم اعم از دستگاه جوش، دستگاه دیزل و همه وسایل تعمیراتی مجهز است و ان‌شاءالله بتواند در مواقع بحران خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۸ درصد مردم شهرها و روستاهای گیلان (یک میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک) از گاز طبیعی بهره‌مند هستند بر آمادگی کامل همه نیروها برای رویارویی با هرگونه بحران و حفظ پایداری جریان گاز تأکید کرد و افزود: راه‌اندازی این خودرو با هدف افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ابراز امیدواری کرد تا با افزایش سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی، زمینه جلب حداکثری رضایتمندی مردم و مشترکان گاز در گیلان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم مشکلی ندارد
  • نگاهی به آمار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی بندرانزلی
  • عملیات ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان ایلام انجام شد
  • دستگاه های پیش گیری و خدمات رسان سیل در خراسان شمالی در حالت آماده باش درآمدند
  • اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ملایر
  • بستن محورهای مواصلاتی در صورت سیل احتمالی (فیلم)
  • رصد جاده‌های فارس با ۳۹۴ سامانه هوشمند
  • بسیج ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی
  • آماده باش دستگاه های اجرایی با اعلام هشدار هواشناسی
  • خودروی مدیریت بحران شرکت گاز گیلان رونمایی شد