Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:58:14 GMT

فارس پنجمین استان پر تردد کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۶۸۷

فارس پنجمین استان پر تردد کشور

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: بر اساس طرح نوروزی ۹۸ ، استان فارس امروز با تردد ساعتی ۳۸۵ خودرو پس از تهران، مازندران، البرز و گیلان در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

وی افزود: از دروازه‌های شهر شیراز ۱۱۲ هزار خودرو وارد و ۱۱۵ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت - شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز - مرودشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته تقریبا ۴۶ هزار خودرو وارد استان و ۴۴ هزار خودرو از استان خارج شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه پرتردد‌ترین محور ورودی استان محور شهرضا - آباده و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده - شهرضا است، تصریح کرد: سه محور پر تردد استان به ترتیب شیراز - مرودشت، مرودشت - شیراز و کمربندی اکبرآباد شیراز است.

احمدی گفت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدای طرح نوروزی، ۲۳ اسفند تا امروز شش هزار و ۷۰۵ سفر انجام و در مجموع ۸۶ هزار و ۴۸ هزار مسافر جابجا شده اند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در بخش پیش فروش بلیت‌های نوروزی تا امروز ۱۴ هزار و ۹۰۶ بلیت به صورت حضوری و ۱۱ هزار و ۸۱۳ بلیت به صورت غیر حضوری صادر شده است.
انتهای پیام/م

فارس پنجمین استان پر تردد کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد