Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس بوکان از انبار دپوی فردی در یکی از محلات این شهر ۳۰ هزار و ۸۸۰ عدد مواد محترقه دست ساز را کشف و ضبط نمودند.

وی افزود: ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد گردیده و در این خصوص یک نفر دستگیر شده که جهت طی مراحل قانونی به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی تحویل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبعلی تصریح کرد: متاسفانه در ایام پایانی سال مواد محترقه‌ای توسط افراد سودجو وارد بازار می‌شود که قدرت انفجار آن بیشتر از سال قبل بوده و در برخی مواقع برای اینکه مواد محترقه از شدت انفجار بالایی بر خوردار باشند، در داخل آن‌ها از خرده شیشه استفاده می‌کنند که در زمان انفجار پرتاب شده و علاوه بر تولید صدا‌های گوش خراش و آزار دهنده، به قسمت‌های مختلف بدن از جمله چشم‌ها آسیب جدی وارد می‌کند که در این راستا لازم است همشهریان عزیز آگاه باشند تا چهارشنبه سوری زندگی شان را تغییر ندهد.

فرمانده انتظامی بوکان تاکید کرد: پلیس نه تنها مخالف شادی مردم نیست، بلکه همراه و هماهنگ با اقشار مختلف مردم در شادی و نشاط آنان سهیم خواهد بود.

وی با اعلام اینکه بر اساس آمار‌های موجود، سوختگی جزو ۱۰ عامل مرگ و میر در کشور است و چهارشنبه سوری سهم بزرگی در این سوختگی‌ها دارد، عنوان کرد: شب چهارشنبه‌ای که سنتی از نیاکان است و فلسفه آئین شدنش هیچ ربطی به عمق حوادثی که در این روز اتفاق می‌افتد ندارد.

فرمانده انتظامی بوکان در پایان یادآور شد: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و به منظور جلوگیری از حوادثی از قبیل: آتش سوزی، خسارت‌های جانی و مالی، تقاضا می‌شود مراتب قانونی و شرعی را رعایت و از استفاده مواد محترقه و آتش زا خودداری گردد و در صورت مشاهده، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی نمائید.

انتهای پیام/

کشف وسایل چهارشنبه سوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند