Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، به‌منظور کمک به مسافران و خودروهای در برف مانده در محورهای مواصلاتی استان سمنان، بسیج و سپاه از صبح امروز وارد عمل شدند و خدمات شایانی به هم‌وطنان عزیزمان ارائه شده است.

سرهنگ جبار دوستمحمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: تاکنون ۶۰ نفر نیروی انسانی و هفت دستگاه نفربر (اشمیت) در راستای کمک به مسافران در راه مانده و سایر نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سبک نیز به مناطق مسدود شده اعزام شده و در حال خدمت به مردم است.

نیروهای بسیج و سپاه همچنان عملیات پشتیبانی و امدادرسانی به در راه ماندگان را به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرمانده نیروی دریایی سپاه از رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی به مناسبت روز قدس در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور خبر داد.

آنگونه مهر روایت کرده، دریادار علیرضا تنگسیری در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک کش ایستادند و هیمنه پوچ آنها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیداری امت اسلام را ثمره ۴۵ سال مقاومت دانست و اظهار داشت؛ بیداری ملت‌های مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

دریادار تنگسیری خبر داد: در روز قدس امسال یگانهای شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

وی افزود: تمامی شناورها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم دیده بر فراز شناورها به اهتزار در خواهد آورد.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885589

دیگر خبرها

  • گروه‌های امدادی و انتظامی در ۳۰۰ نقطه از جاده‌های سمنان مستقر هستند
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی بمناسبت روز قدس
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • بسیج ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • دستگاه های خدمات‌رسان پای کار در تعطیلات نوروزی