Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در کارگروه استانی فروش سوخت مرزنشینان گفت: باپیگیری‌هایی که در سطح ملی از طریق وزارت کشور داشتیم سهمیه مرزنشینان از ۱.۵ میلیون لیتر به ۱۰ میلیون لیتر در اسفندماه افزایش پیدا کرده است.


وی با بیان اینکه از طریق مزایده در سیستم و ساماندهی‌های شرکت پخش نفت استان برنده‌ی مزایده مشخص شد، افزود: ۲۰ درصد از عواید و سود حاصله از این ۱۰ میلیون لیتر متعلق به مرزنشینان است که مبلغی حدود ۶۰ میلیارد ریال به حساب استانداری واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معتمدیان گفت: تا پایان سال ۵۰ درصد از این مبلغ به حساب مردم مناطق مرزنشین در شعاع ۲۰ کیلومتری که در سامانه ثبت نام کردند و کارت مرزنشینی دارند واریز می‌شود.


وی افزود: عواید فروش سوخت قبل از این ۱۵ درصد به مرزنشینان تعلق می‌گرفت که اکنون در دستور العمل جدید به ۲۰ درصد افزایش یافته است که امیدواریم شاهد رفاه بیشتر مردم درمناطق مرزی باشیم.
انتهای پیام/ب


خبر خوش استاندار برای مرزنشینان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند