Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه در جلسه امروز مروری بر عملکرد ستاد طی یک سال گذشته داشتیم تا ضعف‌ها، قوت‌ها و آسیب‌ها کاملاً شناسایی شود، گفت: در این جلسه وضعیت سال ۹۸ را ترسیم و چالش‌های احتمالی در حوزه تبلیغات، رسانه و جنگ روانی را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در موضوع کالاهای مورد نیاز در ایام عید از تمام دستگاه‌ها گزارش‌گیری شد که الحمدلله همه آنها گزارش مناسبی را ارائه کردند که تمام کالاها تأمین است و بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه برای سال جدید مقرر شد نظام اطلاع‌‌رسانی و تبلیغاتی دقیق و درستی داشته باشیم، اظهار داشت: کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شد که برای همه پروژه‌ها، طرح‌ها و همه اقداماتی که در کشور در حوزه اقتصادی، عمرانی، سرمایه‌‌گذاری و تولید انجام می‌شود، پیوست‌های اطلاع‌‌رسانی و تبلیغات مناسبی چه حین عمل و چه قبل از آن انجام شود.

رحمانی فضلی افزود: در اینجا لازم است بگویم که در مدتی که این ستاد آغاز به کار کرد و به خصوص در این یک ماه اخیر با توجه به سیاست‌هایی که ما باید بازار را در ثبات و آرامش نگه می‌داشتیم، صداوسیما و باقی رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: تجربه شش ماهه ما در ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه و اطلاع‌‌رسانی در کنار مسئولان اقتصادی همکاری داشته باشیم، خواهیم توانست اطلاع‌‌رسانی خوب و مناسب و همچنین افزایش مشارکت و در عین حال ایجاد ثبات در روند بازار را شاهد باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد، اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روز‌های اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

  نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است، اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.   وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.   رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامد‌های منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه