Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، برنامه های فرهنگی، عقیدتی مختلفی در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان در سال 97 برگزار گردید که برخی از این برنامه‌ها بدین شرح است:

برگزاری برنامه های فرهنگی در سال ۹۷

محمد رضا برنجی مسئول معاونت فرهنگی ناحیه امام رضا (ع)  اصفهان، برنامه های موفق فرهنگی ناحیه امام رضا (ع) در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: برگزاری سرود خیابانی در معابر اصلی شهر ، برگزاری سومین دوره مسابقات نوای ناب میان پایگاه های مقاومت بسیج  در دو بخش خواهران و برادران و هم چنین اکران فیلم جشنواره عمار در پایگاه های بسیج از نمونه های این برنامه هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دهه فجر برنامه های متنوعی برگزار شد که می توان به برگزاری مسابقات رنگ آمیزی با محوریت چهل سالگی و چاپ با تیراژ ۱۰۰۰۰ عدد ، برپایی خیمه های انقلاب در ۵ نقطه از میادین اصلی شهر (میدان انقلاب ، میدان شهدا ، چهار راه نظر ، میدان امام حسین ، میدان ۵ طبقه خانه اصفهان ) اشاره کرد.

 

برگزاری مسابقه قرآنی طرح صراط در ناحیه امام رضا (ع)

مسابقه قرآنی طرح صراط با هدف انس و ارتباط بیشتر با آموزه های دینی و قرآنی به خصوص برای نسل نوجوان در سه مقطع سنی زیر ده سال ، ده تا شانزده سال و شانزده سال به بالا برگزار شد. این مسابقه در مقطع ده تا شانزده سال و شانزده سال به بالا بصورت تیمی سه نفره برپا شد . داوطلبان در سه رشته اذان ،حفظ قرآن و قرائت بصورت تقلیدی و تحقیقی در اسفند ماه به رقابت پرداختند . این مسابقه تحت نظر معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام رضا(ع) انجام پذیرفت . در انتها به نفرات برتر هدایای ارزنده اهدا شد .

 

برپایی دوره عمومی تربیت مربی در ناحیه امام رضا (ع)                                       

دوره عمومی تربیت مربی با توجه به نیاز نسل جدید جامعه  وکودکان تشکیل شد . در این دوره آموزش های تخصصی و عمومی ویژه مربیان خواهر جهت ارتقا و توانمندی و مهارت مربیان و بکارگیری آنها در کلاسهای کار با کودک تحت نظر معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام رضا (ع) در سه ماهه تابستان در ناحیه امام رضا (ع) ، مسجد رحیم خان و حسینیه انصار الحسین اصفهان برگزار شد .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن وجهاد علمی بود و در طول عمر خود باکجروی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری وجهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ونشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان