Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:52:40 GMT

تروریست انگلیسی: همه مسلمانان را خواهم کشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۸۶۸

تروریست انگلیسی: همه مسلمانان را خواهم کشت

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی اعلام کرد: مهاجم حادثه شنبه لندن، فریاد «همه مسلمانان باید بمیرند» سر داده بود.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی «سان» به نقل از یک شاهد عینی اعلام کرد: فرد مهاجمی که شنبه هفته جاری در لندن به یک جوان ۱۹ ساله با حمله کرد، پیش از حمله فریاد «همه مسلمانان باید بمیرند» و «همه مسلمانان را خواهم کشت» را سر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حمله نژادپرستان انگلیسی به مسلمانان در مقابل مسجدی در لندن +فیلم

«وینسنت ساترلند» که شاهد این حمله بود به روزنامه سان در این خصوص گفته است که فرد مهاجم همچنین شعارهایی در باب «برتری نژاد سفید» سر داده است.

گفتنی است، مرد ۵۰ ساله‌ای شنبه در غرب لندن با چاقو به یک جوان ۱۹ ساله حمله کرد؛ اما قربانی حمله با انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت.

این در حالیست که اسلام هراسی به دنبال اظهارات و موضع گیری های سران و رسانه‌های کشورهای غربی به چالشی در این کشورها مبدل شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی پلیس انگلیس لندن مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه حمله روسیه بر سر ناتو/ درخواست لتونی از لندن برای سربازگیری!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، کریسیانیس کارینس، وزیر خارجه لتونی با اشاره به آنچه تهدید احتمالی روسیه خوانده است، از انگلیس و سایر متحدانش در ناتو خواست تا نسبت به جذب سرباز اقدام کنند.

لتونی در واکنش به جنگ اوکراین روسیه، قانون خدمت سربازی اجباری را دوباره به اجرا درآورد. براساس قانون جدید، تمام شهروندان مرد ۱۸ تا ۲۷ ساله از جمله افرادی که خارج از این کشور به سر می‌برند، باید یک سال خدمت سربازی انجام دهند.

کارینس در واکنش به این پرسش که آیا انگلیس و سایر کشورها باید از لتونی پیروی کنند، گفت: اکیداً این کار را توصیه می‌کنیم. ما در حال توسعه و تشریح سازوکاری هستیم که آن را دفاع همه‌جانبه با مشارکت تمام بخش‌های جامعه می‌خوانیم.

وی همچنین لندن را به افزایش هزینه دفاعی به اندازه ۳درصد تولید ناخالص داخلی ترغیب و این اقدام را «اجتناب‌ناپذیر» توصیف کرد. وی افزود: کشورهای ناتو باید الگوی «دفاع همه‌جانبه» را مدنظر قرار دهند؛ الگویی که در آن می‌توان شمار زیادی از شهروند-سرباز را بدون اطلاع قبلی فراخواند.

دیپلمات ارشد لتونی تصریح کرد: لتونی در این سازوکار از عناصر سیستم سربازگیری فنلاند بهره برده است که می‌تواند برای بسیاری از کشورها الگویی بسیار خوب باشد. لتونی از ارتش منظم و دائمی کوچکی برخوردار است اما در عین حال برای دوران جنگ، قوای ذخیره بسیار بزرگ و بسیار زبده‌ای در اختیار دارد و به راحتی قادر است تا سقف ۲۵۰ هزار نیروی آموزش‌دیده را به ارتش فرابخواند.

پاتریک سندرز، فرمانده کل نیروهای مسلح انگلیس در ماه ژانویه خواستار آموزش و تجهیز شهروندان برای حضور احتمالی در ارتش در صورت رویارویی مستقیم با روسیه شد. با این حال، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس تاکید کرده است که هیچ برنامه‌ای برای سربازگیری وجود ندارد.

کد خبر 6057203

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس مرد؟ | واکنش لندن
  • حمله ارتش سوریه به مقرهای تروریست‌ها در حلب
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • ارتش پاکستان از کشته شدن هشت تروریست در وزیرستان شمالی خبر داد
  • (ویدئو) حمله وحشتناک سگ روتوایلر به یک زن
  • سایه حمله روسیه بر سر ناتو/ درخواست لتونی از لندن برای سربازگیری!
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • ۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • معضل مسلمانان ژاپن؛ «نمی‌خواهم جنازه‌ام را بسوزانند»