Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومی زاده فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در پیامی توصیه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن چهارشنبه آخرسال (چهارشنبه سوری) به مردم این شهرستان بویژه جوانان داشت و گفت : چهارشنبه‎سوری یک سنت دیرینه و پسندیده در بین ایرانیان است که متاسفانه طی سال‎‌های اخیر با اقدامات خطرناک عده‌ای ناآگاه شاهد خطرات و حوادث جبران‎ناپذیری در این زمینه می‌باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مردم شهرستان خصوصا نوجوانان وجوانان که بیشتر در این شب نقش و فعالیت دارند گفت : علی‌رغم آماده‎باش کامل اورژانس و فوریت‎های پزشکی شهرستان، این وظیفه خود شهروندان است که در روز‌های پایان سال به ویژه چهارشنبه‎سوری مراقب حوادث احتمالی ناشی از اقدامات خطرآفرین عده‎ای ناآگاه باشند

وی افزود : شادی از ملزومات زندگی انسان‎هاست و همیشه پزشکان برای داشتن زندگی سالم انسان‌ها را تشویق به شادی می‎کنند، اما اگر برای ایجاد این شادی از اسباب و ملزوماتی استفاده کنیم که تهدیدی برای سلامتی باشند این کار نه تنها قابل دفاع نیست بلکه مذموم و عملی بسیار زشت می‌باشد.

معصومی زاده از آماده‎باش کامل دستگاه‌های امنیتی و تیم پزشکی در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: دستگاه‌های امنیتی، تیم جراحی، اورژانس و فوریت‎های پزشکی در آماده‎باش کامل خواهند بود تا در صورت وقوع هرگونه اتفاق ناگواری در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد:عمده‎ترین حوادث ناشی از استفاده از موادمحترقه و ترقه در این روز‌ها آسیب به چشم و سوختگی‎ها می‌باشد، خانواده‎ها توجه داشته باشند از روشن کردن آتش در محیط‎هایی که احتمال سرایت آن و در نزدیکی مواد اشتعال‌زا می‌باشد اجتناب کنند، هرچند بهتر است در این شب راه‎های بی‌خطر برای شادی انتخاب کنند تا علاوه برلذت بردن در کنار خانواده از هرگونه حادثه احتمالی جبران‎ناپذیر پیشگیری نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

چهارشنبه‎سوری یک سنت دیرینه و پسندیده در بین ایرانیان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

احمد بلندنظر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان جیرفت گفت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

وی افزود: به خاطر وقوع بارش، مدارس شهرستان جیرفت روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل می‌باشند.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: با توجه به وقوع بارش در جنوب و این سامانه شامل شهرستان جیرفت هم می‌شود؛ بنابراین با وجود پیش بینی ها که شدت آن در ۶ شهرستان جنوبی بیشتر خواهد بود؛ بنابراین تمامی دستگاه‌ها و خودروهای شهرستان به صورت آماده و در صورت نیاز ۶ شهرستان جنوبی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

بلندنظر با توصیه به مردم برای توجه نکردن به شایعات افزود: همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم داده شده و همه پای کار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی
  • بیش از ۱ میلیون مسافر نوروزی به مریوان سفر کردند