Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:04:51 GMT

بازگشت رابعه اسکویی به عرصه بازیگری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۸۹۷

بازگشت رابعه اسکویی به عرصه بازیگری

ایلنا: رابعه اسکویی به نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل پیوست.

رابعه اسکویی که دوره بازیگری خود را با حمید سمندریان آغاز کرد پس از بازگشت به ایران برای نخستین بار در نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل روی صحنه خواهد رفت.

رابعه اسکویی در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با کارگردانانی، چون بهرام بیضایی، ایرج طهماسب، آرش معیریان، فرزاد موتمن، نگار آذربایجانی، تینا پاکروان، مهران مدیری، حامد عنقا، محمدحسین لطیفی، اصغر توسلی، بهرنگ توقیفی، احمد کاوری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را داشته و پس از دوری از ایران با نمایش «آلفرد» به عرصه هنر بازمی‌گردد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رابعه اسکویی بازیگر نمایش آلفرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اداره‌کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: قصه پری‌ها به تهیه‌کنندگی و نویسندگی پریناز کنگاوری و کارگردانی سید فرزانه امیری ، آرزوت را نقاشی کن به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی بهمن‌پور،الکترون به تهیه‌کنندگی سالار نسبی طهرانی، نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر، از دو که حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسین آشفته،ترسوها به تهیه‌کنندگی محمد متین کهن ترابی ، نویسندگی و کارگردانی سحر محمودی، سکوت بین دو فکر، به تهیه‌کنندگی علی قریان‌زاده دهاقانی، نویسندگی و کارگردانی زامیاد سعدوندیان، پیک به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسن پیله‌چیان، شب اجرا به تهیه‌کنندگی قاسم بهشتی، نویسندگی و کارگردانی عطیه بهشتی، فال حافظ به تهیه‌کنندگی پروانه زبان فهم، نویسندگی و کارگردانی امیرعلی محبوب جهانیان، مشعل سرخ به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سیامک چاردولی، تاجی به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی برجیان، قضاوت پوشالی به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید وحید جبارزاده تولون، منتظران عاشق به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی احمد اسماعیلی صالحاتی موافقت شد.

گفتنی است فیلم‌های بلند داستانی چرخش به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ژیلا محمد شاهی، کافه فرار ۲ به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نبی قلی‌زاده، سقوط آخر به تهیه‌کنندگی و نویسندگی محمد عنبری و کارگردانی علی عنبری، ثار به تهیه‌کنندگی اسعد بدوی‌پور، نویسندگی علی رستمی‌زاده و کارگردانی ماجد رستمی‌زاده موفق به کسب پروانه ساخت غیرسینمایی شدند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884977

دیگر خبرها

  • مهدی فتحی؛ بازیگری هزار نقش که با «عمروعاص» ماندگار شد
  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • موافقت شورای پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • «پسر دلفینی ۲» ساخته می‌شود
  • موافقت با ساخت ۲ فیلم‌نامه
  • معرفی ۱۸ اثر به مرحله اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • صدور پروانه ساخت برای ۱۷ اثر غیرسینمایی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • ۴ عنوان فیلم بلند داستانی پروانه ساخت گرفت