Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:44:52 GMT

پایانی بر ستاره - مربع های مزاحم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۹۴۵

پایانی بر ستاره - مربع های مزاحم

تهران – ایرنا – پس از پیگیری های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت توسکا دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود که تولید و ساخت آنها از قبل برای ایام نوروز انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا، ماجرای قراردادهای شرکت توسکا با سازمان صدا و سیما که با تبلیغ کدهای دستوری ستاره – مربعی در برنامه‌های تلویزیونی، انتقادهای بسیاری را به بار آورده بود، با ورود وزیر جوان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بحث‌های مربوط به این ماجرا زمانی داغ شد که «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از دستکاری آرایش یکی از نظرسنجی های تلویزیون خبر داد.
پس از افشای این ماجرا، مطالبه گری‌ها برای شفافیت درخصوص نظرسنجی های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش افزوده آغاز شد و با پیگیری‌های صورت گرفته، به نظر می رسد بساط ستاره - مربع ها از تلویزیون و جیب مردم برچیده شده باشد.
در بیانیه شرکت توسکا در این ارتباط آمده است: با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
بیانیه می‌افزاید: تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود که تولید و ساخت آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.
توسکا ادامه می‌دهد: تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد گردید.
بیانیه می‌افزاید: سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مخاطبان محترم به کار خواهد گرفت.
پیشتر وزیر ارتباطات در صفحه توئیتر خود با انتقاد از فعالیت‌های این شرکت نوشته بود: از ابتدای دولت دوازدهم به دو نماینده دولت از 5 عضو در هیات ‌مدیره همراه اول اعلام کرده‌ایم که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب وکارهای نوپا مضر و به لحاظ اقتصادی تماما به ضرر همراه اول است و باید خاتمه یابد. در مورد حق‌الناس کوتاه نمی‌آیم.
علمی ** شبس ** 9207 ** 9386 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات توسكا صدا و سيما وزير ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شست‌وشوهای غیرضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه مصرف آب در همدان ۱۳ درصد افزایش داشته است، گفت: با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مصرف آب، نباید شست‌وشوهای غیر ضروری را به ساعات پایانی سال موکول کنیم چون ۲۹ اسفندماه پیک مصرف آب در استان است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: همزمان با روزهای نظافت و خانه تکانی، مصرف آب همدانی‌ها ۱۳ درصد افزایش داشته و مصرف بیش از اندازه آب در ساعات پایانی سال، موجب خالی شدن مخازن و افت فشار آب می‌شود.

بختیاری‌فر تصریح کرد: بیشترین مصرف آب در روز ۲۹ اسفند رخ می‌دهد که اکثر مشترکین به صورت همزمان مصرف قابل توجهی دارند بنابراین هم‌استانی‌های عزیز لازم است که موارد ضروری نیاز به مصرف آب را در روزهای پایانی سال مدیریت و برنامه‌ریزی کنند تا در روز پایانی سال با کمبود آب مواجه نشویم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، وی با بیان اینکه خوشبختانه در روزهای پایان سال گذشته مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزهای پایانی امسال نیز بدون مشکل سپری شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، یادآوری کرد: در سال جاری که کمبود بارش باران، نگرانی‌هایی را در حوزه تأمین آب شرب ایجاد کرده و محدودیت منابع آب به یک دغدغه ملی تبدیل شده است، باید صرفه جویی در مصرف آب در اندیشه ما نهادینه شود چون با اندکی صرفه جویی می‌توانیم با بحران کم آبی مقابله کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌های نیمه غربی کشور در روز پایانی سال/سامانه بارشی قوی در راه استان های غربی
  • فهرست اسامی کارکنان کشیک بانک‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز
  • احتمال بارش باران و برف در روزهای پایانی سال در زنجان
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در روزهای پایانی سال در استان سمنان
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در روزهای پایانی سال در سمنان
  • راه اندازی قرارگاه عمار برای مقابله با سرقت در تعطیلات نوروز
  • عکس| زیباترین گل این فصل لالیگا به ثمر نرسید!
  • شست‌وشوهای غیرضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید
  • دعوای بین تندروها و طیف سنتی اصولگرا به روایت مهاجری /تندروها در مجلس آینده بسیار پرسروصدا و مزاحم خواهند بود
  • دعوای بین تندروها و طیف سنتی اصولگرا به روایت محمد مهاجری /تندروها در مجلس آینده بسیار پرسروصدا و مزاحم خواهند بود