Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا هنرمند، رییس کمیته امداد شادگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به عنایت ویژه ریاست امداد امام خمینی «ره» کشور در راستای تمرکز در بحث محرومیت زدایی، طبق اسناد بالادستی برنامه ششم اساس‌نامه و الزامات بودجه در سال جاری تمام تلاش بر این شد که مناطق محروم در اولویت امداد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین خشکسالی و نبود امکان کشاورزی و دامداری منجر شد تا مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی روبرو شوند که مددجویان ما نیز از این مشکلات مستثنی نیستند.

هنرمند اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با برنامه ریزی منسجمی که هم در سال جاری هم در سال آتی که از مرکز در دستورکار است، ان شاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات این عزیزان را حل و فصل کنیم، لذا در این راستا اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال جهت بخش مرکزی دهستان حسینی این شهرستان اختصاص داده شد.

رییس کمیته امداد شادگان در ادامه، فعالیت کمک به بهسازی سرویس بهداشتی مددجویان ۱۰۹ فقره، فعالیت کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان ۱۰۰ فقره (تامین فضای بهداشتی وتعمیر وتکمیل منازل مددجویان با مشارکت کمیته امداد امام «ره» و قرارگاه منطقه‌ای جنوب کربلا خوزستان، تامین جهیزیه دختران مورد حمایت، تامین لوازم ضروری زندگی، ارائه خدمات ویژه (سبد غذایی وبهداشتی)، بسته تشویقی کار محوری (نهاده اولیه بلاعوض و... جهت اشتغال ۱۰۰ مورد)، ارائه خدمات مشاوره (برگزاری کارگاه‌های اموزشی مانند سبک زندگی ۱۰ جلسه)، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، احداث ۲۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه ناحیه شهرستان شادگان، احداث ۵ واحد مسکونی با همکاری موسسه اشرف الانبیا و موسسه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و اعطای تسهیلات اشتغال را از جمله اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در آخرین ماه سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

کمیته امداد، حامی نیازمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: امسال در حوزه اشتغال و خودکفایی هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شد که ۱۳ هزار خانوار به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از این شمار ۱۰ هزار نفر معادل ۹۰۰ میلیارد تومان وام دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امدا هرمزگان تعداد وام‌های پرداختی طی سال گذشته را ۱۴ هزار فقره عنوان کرده و گفت: انتظار ما برای امسال پرداخت ۱۸ هزار فقره وام بود که متاسفانه مابقی اعتبار تخصیص یافته در بانک‌های عامل به علت منابع و مصارف و بسته شدن زودتر از موعد وام‌ها توسط بانک‌ها پرداخت نشده و در بانک‌ها باقی ماند.

حمید باسره افزود:از سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی هدفگذاری شده که امسال هزار واحد آن تکمیل و به مددجویان واگذار شد و بیش از هزار واحد آن نیز سال آینده تحویل می‌شود.

وی گفت: تفاهم ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان نیز با بنیاد مسکن در کشور منعقد شده که سهم استان ۲ هزار واحد است که سال آینده به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تعداد مددجو‌هایی ثبت نام کرده در طرح مسکن ملی را ۴ هزار و ۶۰۴ خانوار اعلام کرده و افزود: تا کنون به ۲ هزار خانوار پروژه تخصیص داده شده است که ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه آن توسط کمیته امدا پرداخت می‌شود.

باسره گفت: بعد از تخصیص به هیچ عنوان پروژه از مددجویان گرفته نخواهد شد و مابقی مبلغ مانده توسط کمیته امداد و دولت کمک خواهد شد و امیدواریم طبق وعده دولت و پیگیری‌ها و تاکیدات استاندار در جلسات مسکن اولین پروژه‌های نهضت ملی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واگذار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اجرای کامل ۱۱۰۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در فارس
  • افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی