Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@11:35:31 GMT

پاياني بر ستاره - مربع هاي مزاحم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۹۷۱

پاياني بر ستاره - مربع هاي مزاحم

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – پس از پيگيري هاي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، شرکت توسکا دوشنبه در بيانيه‌اي اعلام کرد که تبليغ خدمات ارزش افزوده از حيطه فعاليت هاي اين شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخي برنامه هايي خواهد بود که توليد و ساخت آنها از قبل براي ايام نوروز انجام گرفته است.

به گزارش ايرنا، ماجراي قراردادهاي شرکت توسکا با سازمان صدا و سيما که با تبليغ کدهاي دستوري ستاره – مربعي در برنامه‌هاي تلويزيوني، انتقادهاي بسياري را به بار آورده بود، با ورود وزير جوان خاتمه يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بحث‌هاي مربوط به اين ماجرا زماني داغ شد که «محمد جواد آذري جهرمي» وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، از دستکاري آرايش يکي از نظرسنجي هاي تلويزيون خبر داد.
پس از افشاي اين ماجرا، مطالبه گري‌ها براي شفافيت درخصوص نظرسنجي هاي مبتني بر USSD و تبليغات ارزش افزوده آغاز شد و با پيگيري‌هاي صورت گرفته، به نظر مي رسد بساط ستاره - مربع ها از تلويزيون و جيب مردم برچيده شده باشد.
در بيانيه شرکت توسکا در اين ارتباط آمده است: با عنايت به دغدغه هاي مطرح شده در زمينه فعاليت هاي شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات در دستور کار اين شرکت قرار گرفته است.
بيانيه مي‌افزايد: تبليغ خدمات ارزش افزوده از حيطه فعاليت هاي اين شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخي برنامه هايي خواهد بود که توليد و ساخت آنها از قبل جهت ايام نوروز صورت گرفته است.
توسکا ادامه مي‌دهد: تغيير مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودي نحوه عملياتي شدن مدل جديد اطلاع رساني خواهد گرديد.
بيانيه مي‌افزايد: سياست جدي اين شرکت مبتني بر حمايت از کسب و کارهاي نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و اين شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تامين رضايت مخاطبان محترم به کار خواهد گرفت.
پيشتر وزير ارتباطات در صفحه توئيتر خود با انتقاد از فعاليت‌هاي اين شرکت نوشته بود: از ابتداي دولت دوازدهم به دو نماينده دولت از 5 عضو در هيات ‌مديره همراه اول اعلام کرده‌ايم که قرارداد تجاري شرکت توسکا با صداوسيما با مدل فعلي براي کسب وکارهاي نوپا مضر و به لحاظ اقتصادي تماما به ضرر همراه اول است و بايد خاتمه يابد. در مورد حق‌الناس کوتاه نمي‌آيم.
علمي ** شبس ** 9207 ** 9386 **
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار متر مربع فرش گل در سطح منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: یکی از این اقدامات اجرای فرش گل به متراژ هزار و ۵۵ متر مربع گل کاری در سطح بوستان‌ها و میادین اصلی منطقه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار طی مدت اجرای این طرح، اقدامات خوب و مختلفی در سطح منطقه اجرا شده است که می‌توان به رنگ آمیزی جداره‌های شهری، شست و شو و نظافت کیوسک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس، کاشت گل و گیاه در بوستان‌ها و معابر، نصب و مرمت المان‌های مختلف جهت افزایش زیبایی بصری و نشاط شهروندان و نصب المان‌های نوروزی در میادین مهم اشاره کرد.


وی با اشاره به یکی از اقدامات زیبایی که در سطح شهر انجام می‌شود، تصریح کرد: یکی از این اقدامات قابل تحسین در این ایام که در سطح شهر تهران همچنین منطقه ۱۷ اجرا می‌شود، اجرای فرش گل‌های رنگارنگ است که جلوه شهر را چندین برابر زیباتر می‌کند و منطقه را آماده استقبال از بهار طبیعت می‌کند.


شهردار منطقه ۱۷، اظهار کرد: اجرای فرش گل و طراحی نقش و نگار در گلکاری انبوه، به همت عوامل اجرایی فضای سبز منطقه در سطح نواحی سه گانه متراژ هزار و ۵۵ متر مربع اجرا شده است.


سیفی با اشاره به گل‌های استفاده شده در فرش گل ها، گفت: در طراحی و اجرای این فرش گل ها، از گل‌های بنفشه، همیشه بهار، شب بو و گیاهان زینتی دیگر استفاده شده که این فرش گل‌ها در بوستان‌ها و میدان‌های اصلی منطقه اجرا شده است.


وی خاطرنشان کرد: در این گل کاری ها، از سبک فاخری در طرح و نقش گل‌های بهاری استفاده شده است تا زیبایی بصری شهر دو چندان شود.

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌های نیمه غربی کشور در روز پایانی سال/سامانه بارشی قوی در راه استان های غربی
  • همه دعوتیم به پویش قرآنی ستاره‌های زمینی
  • فهرست اسامی کارکنان کشیک بانک‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز
  • اجرای بیش از هزار متر مربع فرش گل در سطح منطقه ۱۷
  • احتمال بارش باران و برف در روزهای پایانی سال در زنجان
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در روزهای پایانی سال در استان سمنان
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در روزهای پایانی سال در سمنان
  • تلسکوپ‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر از جیمز وب
  • راه اندازی قرارگاه عمار برای مقابله با سرقت در تعطیلات نوروز
  • عکس| زیباترین گل این فصل لالیگا به ثمر نرسید!