Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@03:11:27 GMT

پرداخت زکات در جامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۹۷۷

پرداخت زکات در جامعه نهادینه شود

امام جمعه دزفول، بر نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تاکید کرد و گفت: باید اسلام جامع را که پاسخ گوی تمام عرصه ‌های بشریت است را ترویج داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی»، امروز (دوشنبه ۲۷ اسفند) در دیدار مبلغین زکات در مصلای امام علی (ع) شهرستان دزفول، حضور مبلغین زکات در شهرستان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: وظیفه خود را با اخلاص و به نحو احسن انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری به ۴۰ سالگی رسید، افزود: در طول تاریخ اولین حکومت مکتب اهل بیت (ع) که آرزوی تمام انبیای الهی بوده تشکیل شده که نعمت بزرگی است و به تمام مشکلاتی که دشمنان بر سر راه مسلمانان گذاشته، می‌ارزد.

 

امام جمعه دزفول، ادامه داد: تمام احکام نورانی اسلام اهمیت دارند، باید اسلام جامع را که پاسخ گوی تمام عرصه ‌های بشریت و همان اسلام ناب محمدی(ص) است را ترویج داد.

 

وی پرداخت زکات را یکی از فرایض دین مبین اسلام دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم این فریضه الهی به ثمر نشسته و در جامعه اجرا شود، وعده خدا بر این است که هر کاری که با اخلاص همراه باشد خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اخلاص امام راحل (ره) و تحقق آرزوی بزرگ و جهانی ایشان که همان اسلام است تصریح کرد: اگر اراده و انگیزه قوی داشته باشید فتح و ظفر از آنِ اسلام و مکتب اهل بیت (ع) خواهد بود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز بیانیه گام دوم انقلاب نشست خبری امام جواد امام جواد ع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دزفول پرداخت زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار حسین جعفری، مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان در نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که عصر امروز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید بدانیم که بدون وحدت جهاد صورت نمی‌گیرد؛ قرآن کریم علاوه بر این که ندای توحید است بلکه محور اتحاد جهان اسلام به حساب می‌آید.

وی افزود: همه ما مسلمانان دارای یک دشمن مشترک هستیم، بنابراین برای مقابله با این دشمنان قسم خورده باید وحدت داشته باشیم و تا وحدت مدنظر به وجود نیاید نمی‌توانیم با آنان مقابله کنیم چراکه دشمن بویی از انسانیت نبرده و بسیار قوی است.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان تصریح کرد: ما دیدیم که دشمن در عراق و افغانستان و سایر کشورهای اسلامی چه بر سر مسلمانان می‌آورد. امروز در فلسطین شاهد کشتار و جنایت علیه مسلمانان هستیم بنابراین بر مسلمین واجب است که به فریاد آنان برسند و تنها راه مقابله با این دشمن، رسیدن به وحدت و اتحاد است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جعفری خاطر نشان کرد: در دنیای امروز زمانیکه به مسلمانان تجاوز می‌شود، دیگر فرصت استدلال وجود ندارد. بنابراین مسلمانان دیگر نیاز به فتوای جهاد ندارند و باید خود دست به کار شوند و به دفاع از مظلومین بپردازند. همانطور که در قرآن کریم آمده و دلالت بر این مسئله دارد که اگر جان یک مسلمانی در خطر باشد باید به فریاد او رسید.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان اذعان کرد: امیدواریم روزی برسد ملت‌ها بیدار شوند و از ستم‌هایی که به آنان شده انتقام بگیرند و آن روز زمانی فرا می‌رسد که متحد باشند و یک سازمان بین المللی ایجاد کنند و به مقابله با این دشمنان قسم خورده بپردازند.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به فریاد مسلمانان میرسد، گفت: همه مسلمانان به مهدویت حضرت قائم(عج) اعتقاد دارند با ظهور ایشان تمام ظلم ها از بین می‌رود اما ما نباید دست روی دست بگذاریم و باید زمینه های ظهور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد
  • وزیر کار: پرداخت دستمزد به کارگر نباید کمتر از مصوبه شورای عالی کار باشد
  • نسل جوان سرمایه حقیقی و آینده‌ساز کشور است
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • میزبانی حرم امام رضا (ع) در بزرگ‌ترین سفره افطاری جهان اسلام + فیلم
  • رشد ۲۷ درصدی پرداخت زکات در استان قزوین
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف و نهی از منکر
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف
  • شورای زکات زمینه استفاده دامداران از جنگل‌ها را فراهم کند 
  • تحریف آشکار فتوای امام خمینی(ره)